Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Opties aflezen van sticker?

14 apr 2011 14:57

Ik heb wel eens gehoord dat je op basis van een nummer dat op de sticker onder het kofferdeksel staat je opties van je 964 kan aflezen?

Hoe zit dit?

Re: Opties aflezen van sticker?

14 apr 2011 15:01

op de sticker staan idd codes.. Op internet via google of via de zoekfunctie hier zijn er meerdere pagina's te vinden waarop je dan met die code kunt uitzoeken wat de optie inhoudt.. Of hier even noemen en dan zijn er vast wel een paar die dat zo kunnen opratelen.. :wink:

14 apr 2011 15:02

Vincent, zet die bril op en ga naar die zoekfunctie. :wink:

14 apr 2011 15:06

Die zoekfunktie en ik accorderen niet. :mrgreen:

14 apr 2011 15:10

ik gebruik hem ook nooit. stom en onhandig. je kunt beter googlen binnen PF.

14 apr 2011 15:10

http://www.renntech.info/SharedData/Porsche_M-Codes.pdf :salut:

14 apr 2011 15:13

Top, Wim!

Nu nog effe een plaatje skiet'n van d'n stickert.
Even de auto onder de hoes vandaan halen. En als hij er toch onder vandaan is kun je net zo goed meteen kijken of hij nog start.
En als hij toch al loopt. Tja. :drive:

14 apr 2011 15:26

wolf schreef:ik gebruik hem ook nooit. stom en onhandig. je kunt beter googlen binnen PF.

Het ligt uiteraard altijd aan het gereedschap, nooit aan degene die het hanteert. :roll: :^:

14 apr 2011 15:39

Nou om het dan netjes in een metafoor te houden... zelfs van gogh en picasso zouden niet binnen de lijntjes kunnen kleuren als hun gereedschap net zo beroerd was als de zoekfunctie van dit forum :!:

14 apr 2011 16:12

zo dus ---->

Afbeelding

14 apr 2011 17:03

Moderne en slimme oplossing...en als Wolf het gebruikt werkt het vast ook nog onder DOS :wink:

14 apr 2011 17:27

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :thumleft:

14 apr 2011 19:42

Dezelfde sticker met codes van de originele opties zit ook in het onderhoudsboekje van je P, mogelijk heb je die sneller te pakken.

14 apr 2011 20:32

Dank je. Heb net voor het eten (schat, over hoe lang is het eten klaar?) de hoes van de Porsche af gehaald en lekker wezen rijden. En stomweg vergeten die sticker te bekijken.... :bang: :drive: :mrgreen:
Plaats een reactie