21 apr 2011 12:20
21 apr 2011 13:03
21 apr 2011 13:19
21 apr 2011 16:37
21 apr 2011 16:43
21 apr 2011 17:01
21 apr 2011 17:33
21 apr 2011 22:34
21 apr 2011 22:38
22 apr 2011 1:25
22 apr 2011 8:12
matti993 schreef:wat vinden jullie hier van Dansk . . .
23 apr 2011 22:06
23 apr 2011 22:09
free bee schreef:... daarom maar het geperforeerde klepdekselhuis verwijderd ...
23 apr 2011 22:50
Nine-eleven schreef:
Met alle respect naar Gert ( ) en op het gevaar af weer een enorme discussie uit te lokken blijf ik als techneut mijn twijfels houden over het openzagen, leegmaken en weer dichtlassen van standaard dempers. Hoe goed en netjes dit dan ook moge gebeuren.
Gerenommeerde sportuitlaatfabrikanten besteden heel veel testwerk op proefstanden om tot de beste configuratie van een uitlaatsysteem te komen.
Flow en tegendruk kunnen niet met, maar ook niet zonder elkaar.
Succes met de keuze.
24 apr 2011 8:09
24 apr 2011 12:09
25 apr 2011 21:55
Marcel schreef: Je houdt een heel betoog, kwasie technisch, hebt dan je bedenkingen die dan weer alleen maar op gevoel zijn gebaseerd, vreemde benadering.
26 apr 2011 18:49
26 apr 2011 20:34
erik993 schreef:Bedankt voor de nuttige tips. Zoals ik al schreef zijn beide huidige dempers doorgeroest en dus niet meer goed voor de apk. Ik neem aan dat je die dan ook niet meer door carnewal kan laten aanpassen. En hoe wordt zo'n uitlaat dan van rvs? Overigens verkopen ze ook nieuwe rvs uitlaten, die hebben dan toch niet meer het nadeel van het aanpassen ipv een Europipe.
26 apr 2011 20:45
27 apr 2011 1:14
27 apr 2011 7:27
MarkS schreef:De RSRs zijn in principe op basis van omruil. Je krijgt dus niet je eigen dempers terug. Al zal Gert ongetwijfeld geen doorgeroeste dempers als omruil accepteren.
27 apr 2011 7:55
27 apr 2011 8:53
27 apr 2011 9:11