Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
26 apr 2011 20:41
Hallo allemaal,
Nieuw op dit forum, hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Ik ben op zoek naar een Porsche Cayenne S, bouwjaar rond 2005. Hebben jullie tips waar ik op moet letten? Weten jullie misschien ergens een mooie te staan? Zijn de onderhoudskosten echt zo hoog als waar ik voor gewaarschuwd ben?!?
Alvast bedankt voor evt. reacties!
26 apr 2011 21:15
ik heb een tip: gebruik de zoekfunctie (oranje letters ZOEKEN hierboven). Er komt elke maand wel iemand voorbij die een gebruikt busje zoekt. Welkom overigens.
27 apr 2011 8:29
welkom hier en gebruik idd de zoekfunctie even (daar vind je alles over hoeveel ie nou echt verbruikt, welke modeljaren je moet zoeken, etc..)..
27 apr 2011 10:18
Prijzen zijn inderdaad erg tempting. Brandstof verbruik en onderhoud houden mij echter tegen. Maar dat is nu ook precies de reden denk ik waarom ze relatief zo goedkoop zijn!
Succes met deze leuke zoektocht!
27 apr 2011 10:25
Welkom op het forum, en veel plezier uiteraard
Zoektocht is inderdaad erg leuk.
Ben het helemaal met Jeroen eens, wat betreft brandstofverbruik/onderhoudskosten........maar je hebt wel de ruimte in zo'n busje
Gelukkig heb genoeg ruimte in mijn 911-jes
27 apr 2011 10:29
Ruimte valt best mee inderdaad. Dit weekend voor het eerst met z'n viertjes (twee dochters van 1.5 en bijna 4...) met het elfje bij mijn ouders op bezoek. Die waren verbaasd en hadden nooit beseft dat er prima twee kids achterin kunnen. Echter voor vakantie Italy met de hele familie is de XC70 toch beter geschikt (met koelkast achterin!
) Dan zou een peperbus ook goed bevallen denk ik. Nynke is al om, maar helaas ben ik geen groot aandeelhouder van Shell!
27 apr 2011 19:36
tja...als Cayenne rijder kan ik zeggen dat ze best wel lekker bruut en makkelijk zijn.....met mijn 2005 Cayenne indertijd lekker de sleurhut door Europa heen gesleurd...ging altfijd goed...lekker veel ruimte.
Wel heel kritisch kijken naar een S...de eerste versie was niet Porsche waardig wat onderhoud en storingsgevoeligheid betreft...is wel later goed gekomen.
27 apr 2011 21:06
waarom kwijl ik bij deze combi
de hut ( weliswaar kermisformaat dubbelasser) is er al , nu de KJN nog
28 apr 2011 9:32
John, je geeft aan dat de eerste versie van de Cayenne S niet Porsche-waardig was/is. Vanaf welk bouwjaar kan ik er met een gerust hart een kopen?
28 apr 2011 10:44
is volgens mij MJ 2005, maar dat kan iemand anders vast wel bevestigen..
28 apr 2011 14:19
John schreef:tja...als Cayenne rijder kan ik zeggen dat ze best wel lekker bruut en makkelijk zijn.....met mijn 2005 Cayenne indertijd lekker de sleurhut door Europa heen gesleurd...ging altfijd goed...lekker veel ruimte.
.
Wat een caravan
Meer iets voor Frans Bouwer
Ben wel benieuwd naar de actieradius van de Cayenne tijdens deze toertocht
28 apr 2011 15:16
gokje..1 op 5/6 op de cruisecontrol met een gangetje van 80..
28 apr 2011 17:28
Valt reuze mee hoor !
verbruik 1/6 zal zijn met een gangetje van 120
Als het tuinhuis eenmaal loopt, dan ....
Had zelf achter de S8 een hobby 720 hangen , ook nog dubbelas
Ik haalde gem. 1/9 bij een cruise van 120
Helemaal niet slecht hoor .....