Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
13 jun 2011 20:59
Dames en heren,
Twee weken geleden de kap schoongemaakt en behandeld met de Raggtop vinyl cleaner en conditioner. Fantastisch spul, zeer eenvoudig in gebruik en ik zie dat de kap er echt van is opgeknapt.
Nu heb ik vandaag de auto gewassen en zag ik dat er water op de achterkant niet afliep maar op blijft staan. net even een close inspection gedaan en ik zie dat er aanslag op zit. Moet haast wel van de raggtop conditioner zijn.
Mijn vraag, hoe schadelijk is dat als ik t voorlopig laat zitten en laat afslijten? En als ik dat niet wil heeft er iemand een 'trucje' om het van het bodywork af te halen.
Jullie hulp wordt zeer gewaardeerd!
gr. Pieter
13 jun 2011 21:15
Het zit op het lakwerk begrijp ik? Kleien en / of moet een lichte polish (bijv. Cleaner Fluid) en het is weg. Volgende keer ramen en rondom liggen lakwerk afdekken
Komt het er toch per ongeluk op meteen even nawrijven met een vochtige microvezeldoek...
Succes!
13 jun 2011 21:44
Top, dank voor de tip. Wat is t merk van de cleaner fluid en kan ik dat zonder gevaar gebruiken? Ben niet echt een ervaren poetser
13 jun 2011 21:47
Ah sorry, dacht dat je bekend was met de Swissvax range en dus ook de cleaner fluid in je bezit had (was in de war met erwin996). Ik stuur je zo even een PB.
14 jun 2011 9:37
item kan op slot (of zelfs verwijderd worden)