26 jun 2011 20:16
26 jun 2011 20:22
rse schreef:We hadden overigens wel een cabrio en wat mij in negatieve zin op viel, was dat de kap bij elke drempel of kuil in een klinkerweg kraakt en steunt. Komt toch niet erg degelijk over voor een auto waar je al snel 150k nieuw voor neer moet tellen.
26 jun 2011 20:38
D.D. schreef:rse schreef:
Ik weet niet in wat voor een 997 jij dan gereden hebt....maar de problemen waar je nu over praat ken ik echt niet....
De 997 cabrio is een fantastische auto..met droog weer of met regen.....kap open of dicht...maakt niets uit....
Heb met mijn cabrio nu reeds 10.000km + gereden en deze p is echt gewoon top...
26 jun 2011 20:55
maar op de snelweg is het al minder met de kap open.
26 jun 2011 21:13
26 jun 2011 21:58
26 jun 2011 22:13
26 jun 2011 22:15
26 jun 2011 23:26
27 jun 2011 8:10
sportwagon schreef:Mijn ervaring is dat je tot 200+ makkelijk open kunt rijden zonder windschot.
27 jun 2011 8:45
rse schreef:De meningen over 4wd zijn verdeeld op het forum lees ik, maar gedurende de twee dagen dat we de auto hadden viel er ook wat regen...en ik moet zeggen dat is toch wel lekker om ook dan met volgas nog steeds goed van de plek te komen. MIjn bmw 320d heeft meer moeite (met esp etc) om goed van zijn plek te komen met de helft van de pk's van de c4s!! Op droog zal een C2 echt wel scherper zijn, maar voor lekker onbezorgd knallen is zo'n c4s toch wel een mooi ding!
01 jul 2011 23:03
molen934 schreef:sportwagon schreef:Mijn ervaring is dat je tot 200+ makkelijk open kunt rijden zonder windschot.
Is dat zo
01 jul 2011 23:32
02 jul 2011 9:05
02 jul 2011 9:08
sportwagon schreef:Mijn ervaring is dat je tot 200+ makkelijk open kunt rijden zonder windschot.
02 jul 2011 9:56
02 jul 2011 11:57
horn schreef:sportwagon schreef:Mijn ervaring is dat je tot 200+ makkelijk open kunt rijden zonder windschot.
Is die ervaring gebaseerd op je 997 of ook al op je 993? Ik vind nl een 964 open rijden zonder windschot boven de 100 al niet meer echt comfortabel. Als in 'open boven de 100 heb ik het windschot liever omhoog dan omlaag'.
02 jul 2011 12:11
02 jul 2011 20:33
05 jul 2011 16:19
05 jul 2011 16:37
Pieter_996 schreef:En met het dak dicht kun je zelfs royaal boven de 250 nog een goed gesprek voeren.
05 jul 2011 18:59