Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
12 jul 2011 9:49
ik wil met de auto (996-2001 met Porsche v3 alarm) op de ferry naar Ierland ( 18 uur), maar met het op en neer gaan van de boot zal het alarm dan 18 uur lang afgaan en de accu leegzuigen.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat het alarm niet afgaat als de hellinghoek van de auto verandert ? Ik weet dat als je snel 2 keer op de sleutel drukt bij het afsluiten het alarm in de binnenruimte niet geactiveerd is, geldt dat ook voor de hellingshoek ?
12 jul 2011 14:04
.. niet afsluiten met de AB, maar met de sleutel
12 jul 2011 17:49
heb geprobeerd zonder AB, maar met sleutel : de knipperlichten flitsen dan inderdaad niet aan , dus zal het alarm inderdaad niet aan staan. Bedankt
het verklikkerlichtje op het dashboard knippert dan eerst 10 keer héél snel( normaal maar 2 of 3 keer), en dan gewoon weer met intervallen.Hoe moet ik dat interpreteren?
12 jul 2011 20:04
probeer dat eens met je raam open. zet je je auto met de sleutel op slot en daarna arm naar binnen en van binnen deur ontgrendelen. kijken wat het alarm doet...
12 jul 2011 21:07
zwette schreef:Hoe moet ik dat interpreteren?
Als het goed is startonderbreker en contacten op de deuren, kofferdeksel en motorkap actief
.. wat Horn zegt even uitproberen
12 jul 2011 21:33
Je kunt ook gewoon een pol van de accu losgooien als afluiten zonder alarm niet lukt (zou wel moeten trouwens....)
De kans op diefstal lijkt me nihil - natuurlijk liggen er dingen in maar wat is nou de kans dat iemand ontdekt dat het alarm er niet op staat en de boel gaat openbreken/ leeghalen.
Zou de mijne met een gerust hart open laten op een dergelijke boot trip.
12 jul 2011 21:34
neuh, erg hard wegrijden zullen ze er niet mee....
12 jul 2011 22:08
Open laten is zeker ook een alternatief.
Je mag en kunt helemaal niet zo maar bij de auto's, na vertrek.