Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
29 aug 2011 20:07
Iemand ervaring met een Porsche Car wrap mat titanium?
Je kan blijkbaar voor 3000 euro je Porsche in matte kleur spuiten, wat zijn de voor en nadelen?
29 aug 2011 20:11
Die WRAP pulk je er zelf zo weer vanaf ... als je 'm laat spuiten poets je je suf om weer terug naar de originele kleur te komen
29 aug 2011 20:16
Als de lak al wat ouder was en/of niet helemaal in topstaat,
heb je kans op beschadiging als je de wrap weer verwijdert
29 aug 2011 20:17
en als de Porsche zo uit de showroom komt? pluk je het er dan nog zo van af?
29 aug 2011 20:18
Je bedoelt nieuw? Dan zou ik hem gewoon in de gewenste kleur bestellen
29 aug 2011 20:20
mijn favoriete kleur zou mat titanium zijn?
29 aug 2011 20:22
Dat weet jij waarschijnlijk beter dan ik
29 aug 2011 20:26
iemand met echte goede raad op dit forum?
29 aug 2011 20:37
Ewout
29 aug 2011 20:40
wat zijn ze weer leuk op het forum vandaag... geen zinnig woord uit te krijgen ... beetje jammer
29 aug 2011 20:41
Ik weet niet wat je probleem is, maar dat van die lakbeschadiging is dus serieus. Beetje last van een kort lontje?
29 aug 2011 20:43
Doe mij ook maar een handje
Op maandag ben ik doorgaans mild gestemd,,
Hier de zoekresultaten mbt wrappen
http://www.porscheforum.nl/search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=wrappen
29 aug 2011 20:47
Ik heb wat wraps gezien maar na verloop van tijd gaat dat toch hier en daar bobbelen. Dus spuiten.
29 aug 2011 20:51
inkopper maar het grote voordeel is dat mat een trend is en als je m laat wrappen haal je gewoon de wrap eraf en is er niets aan de hand want er zit een (metallic) lak onder. bij een nieuwe auto gaat het perfect omdat er nog geen beschadigingen zijn, bij oudere auto's kan het ook maar beschadigingen maken het wel lastiger. mijn overburrman heeft het bij zn X5 gedaan na 2,5 jaar en ziet er goed uit. alleen doen ze bijv de binnenkant van de deuren niet dus als die in de carrosseriekleur zijn gespoten dan komt die dus niet overeen met je wrap kleur. de wrap schijnt er zxonder problemen af te halen te zijn
29 aug 2011 20:54
Mij zou het storen dat de binnenkant van de deuren een andere kleur heeft, ik ben heel autistisch op dat gebied.
29 aug 2011 20:58
Ewout schreef:Mij zou het storen dat de binnenkant van de deuren een andere kleur heeft, ik ben heel autistisch op dat gebied.
alleen op dat gebied autistich Ewout?
29 aug 2011 21:14
Nog wat voorbeelden van wraps H: Ondanks off-topic (maar wel grappig) url korter en tevens "klikbaar" gemaakt
29 aug 2011 22:44
Spiegel spuiten - da's niet veel werk - en je spuit ze ook zo weer in een andere kleur ...
Gok ook dat de verhouding (zelf) spiegels spuiten versus (laten) wrappen te groot is qua €€€'s
Wat betreft het wrappen - je kan het zo precies en ingewikkeld laten doen als je zelf wilt, ergo: dus ook de binnenkant van de deuren en instaplijsten ...
Inderdaad een trend ... en afgekeken van de Taxi-branche die dat al vele jaren langer deed (al dan niet voor/met reclame)
30 aug 2011 13:57
wrapfolie er ''gewoon'' afpulken is ook met de grove borstel er door
ALs de folie er af gehaald word breng je de wagen best naar een detailer,deze laat namelijk lijmresten achter en da wagen zal dezelfde behandeling moeten krijgen als toen hij van de band afrolde
Voll ontvetten,goed wassen en gewaxed worden
30 aug 2011 15:31
als je de folie netjes verwarmt laat het geen lijmresten achter bij verwijderen. bij oudere lak heb je wel de kans dat je stukken lak eraf trekt.
30 aug 2011 18:49
Onze 997 4S is gewrapped met Carbonfolie, ook gelijk uit de showroom gedaan. Niet de hele auto is gewrapped trouwens, de motorkap alleen. Scheelt met steenslag e.d.
Of je de lak eraf trekt, geen idee. Laat je hem dan toch weer opnieuw wrappen?
30 aug 2011 19:24
bij oudere lak, schreef ik toch? en dan is er de kans dat het gebeurt, is denk ik afhankelijk van de staat van de lak. de wrapfolie eraf halen was een kl*te klus, omdat je er ongelofelijke kramp van in je vingers krijgt... (hard trekken aan die folie). verder in een middagje te doen. ja, en als alleen je klep gefolied is kan het sneller
30 aug 2011 19:42
Kay schreef:Onze 997 4S is gewrapped met Carbonfolie, ook gelijk uit de showroom gedaan. Niet de hele auto is gewrapped trouwens, de motorkap alleen. Scheelt met steenslag e.d.
Ik zou dan eerder het kofferbakdeksel laten wrappen bij een 911, of rijd je veel achteruit
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.