Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Tickets Porsche Sports Cup Spa

31 aug 2011 11:09

Weet iemand of er ergens gratis kaarten worden gegeven aan Porsche liefhebbers? Ik wil wel ff kijken maar geloof dat ze 80 euro p/s kosten.

Re: Tickets Porsche Sports Cup Spa

31 aug 2011 20:00

Toegang is gratis bij de Porsche Sports Cup, ook in Spa Francorchamps.
Zie voor info: http://www.porsche-club-deutschland.de/ ... /index.htm

Ik zal er ook zijn, als enige (?) nederlandse deelnemer in de Drivers Cup. :drive:

31 aug 2011 22:02

Ik kom misschien ook even langs (zonder P).
Spa is bij veel evenementen kosteloos (toegangsbewijs) om een kijkje te komen nemen.

@Ark: ik kom je wel aanmoedigen dan (indien ik er ben). Welke dag rijdt je?

02 sep 2011 9:43

Ik ben er al van de donderdagavond voor leuk eventje. Ga de vrijdag kijken.

04 sep 2011 21:29

Justin schreef:@Ark: ik kom je wel aanmoedigen dan (indien ik er ben). Welke dag rijdt je?

Training is zaterdag 10 september om 13.05 uur en om 17.30 uur, op zondag 11 september rijd ik om 9.50 uur

05 sep 2011 22:43

Vind niet meteen een timetable. Ben van plan zaterdag eens een kijkje te komen nemen en het zou wel handig zijn te weten wanneer welke categorie van wagens rijden. Kan iemand me hierbij verderhelpen?

11 sep 2011 21:24

Gisteren dus effectief kunnen genieten van een flink aantal Porsche's onder een stralend zonnetje. Een leuk evenement, deelnemers rijden voornamelijk met 997 GT3's. Oudere types, op foto's van voorgaande edities kwam ik wel eens een 964 RS of 993 Cup tegen, waren er bijna niet.

Een overzicht:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Wel bijzonder zo'n donkergroene GT3...

Ark, jou heb ik ook nog op het circuit aan het werk gezien vermoed ik:
Afbeelding

Meer op:
http://s490.photobucket.com/albums/rr261/Godspeed993/Porsche%20Sports%20Cup%20Spa-Francorchamps%202011/

11 sep 2011 22:02

Heren, uiteindelijk jammer genoeg niet geweest. Op de vrije dag was er een verjaardag.
Hoop dat het weer vandaag een beetje meeviel.

Leuke foto's!

12 sep 2011 22:01

Justin schreef:Heren, uiteindelijk jammer genoeg niet geweest. Op de vrije dag was er een verjaardag.
Hoop dat het weer vandaag een beetje meeviel.

Leuke foto's!

Het weer zondag was bagger, aanhoudende regen althans tot 12 uur toen moest ik weg. Zo te zien was de zaterdag stukken beter! Ark dacht er volgens mij het zelfde over want die zag ik ook op de autosnelweg huiswaarts rijden om 12 uur.

18 sep 2011 19:43

Godspeed schreef:Ark, jou heb ik ook nog op het circuit aan het werk gezien vermoed ik:
Afbeelding

Meer op:
http://s490.photobucket.com/albums/rr261/Godspeed993/Porsche%20Sports%20Cup%20Spa-Francorchamps%202011/

Yes, thats me. Zaterdag een prima dag met prachtig weer, zondag moesten we om 9.50 uur starten en precies om 9.50 begon het met bakken uit de hemel te regenen. Lekker glibberen met Michelin Pilot Cup banden eronder, snelheid was dan ook zeer laag :(
Plaats een reactie