05 nov 2011 20:52
05 nov 2011 21:26
05 nov 2011 21:34
05 nov 2011 21:35
05 nov 2011 21:45
05 nov 2011 22:50
05 nov 2011 23:00
05 nov 2011 23:41
06 nov 2011 0:47
06 nov 2011 10:07
06 nov 2011 11:08
Marcel B. schreef: maar als je problemen krijgt met de carburateurs ben je over het algemeen lang bezig om het weer goed te krijgen.
06 nov 2011 12:30
molen934 schreef:Dat was nou de "kappersPorsche", maar wel mooi van lijn
Heb er aan gewerkt, de 240, 260 en 280 Z.
Vond het rijden niet direct een openbaring maar was wel leuke auto.
Reed James Bond niet in een Toyota sportwagen met een vergelijkbaar model, weet nog wel die scene waar de teller op 0 bleef staan.
06 nov 2011 14:08
06 nov 2011 14:46
07 nov 2011 11:55
horn schreef:Een Datsun 100a was mijn eerste auto .....
07 nov 2011 12:34
Jeroen C3.0 schreef:Toyota is wat anders dan Datsun...
07 nov 2011 13:01
07 nov 2011 13:56
Godspeed schreef:
07 nov 2011 14:34
07 nov 2011 14:45
07 nov 2011 14:47
07 nov 2011 14:47
07 nov 2011 15:00
horn schreef:da's toch de eerste MR2 met die middenmotor waar bij lange stukken de rugleuning van je stoel zo warm werd? Coole bak vond ik dat altijd.
Godspeed schreef:Nog even verder off topic: De eerste (MR2) staat bij liefhebbers te boek als de best rijdende en had natuurlijk ook die heerlijke 1,6-liter 124 pk sterke viercilinder (4 kleppen per cilinder) in dat licht karretje. In 1985 (en nu nog) best een coole kar
07 nov 2011 15:09
07 nov 2011 15:19