Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
12 nov 2011 11:35
Lees net op de website dat Luitink Sportscars de deuren heeft gesloten.
http://www.luitink.nl/voorstellen.htmlErg jammer, sympathieke kerel en bovendien is Nederland wederom een goed adres kwijt.
Voor Jan in ieder geval sterkte met de gezondheid en succes voor de toekomst.
12 nov 2011 11:40
Das nie best
, hoop dat Jan zijn gezondheid snel weer terugkeerd
Was er afgelopen donderdag en schrok van de leegstand en het werd me verteld.
Sterkte
12 nov 2011 11:51
Spijtig nieuws
Als Jan (nog) mee leest
Sterkte, Jan
12 nov 2011 12:03
Heel erg sneu voor Jan. Sterkte en we zullen de kerstborrels zeker missen.
12 nov 2011 13:27
Inderdaad heel spijtig nieuws. Jan heeft een mooie zaak opgebouwd, erg jammer dat hij dit door problemen met zijn gezondheid moet beeindigen. Jan schrijft dat het aanvoelt als een nederlaag. Dat hij dit gevoel heeft dat snap ik, een nederlaag is het echter niet, eerder overmacht! Ik hoop dat hij ergens in de toekomst weer iets met Porsches kan doen.
En Jan, heel veel sterkte!
12 nov 2011 14:15
Spijtig nieuws om te lezen.
Ik weet nog dat ik bij hem hartelijk werd ontvangen om wat informatie over mijn werkstuk over Porsche te krijgen. (5 jaar geleden)
Erg vriendelijke man
Jan, Heel veel sterkte.
Laatst bijgewerkt door Melvin19 op 12 nov 2011 17:21, in totaal 2 keer bewerkt.
12 nov 2011 14:32
Sluit ik me bij aan! Ooit mijn eerste proefrit in een Porsche bij hem gemaakt
12 nov 2011 15:50
Spijtig dit te lezen, immer hartelijk ontvangen en sfeervolle eindejaarsborrels.
De glimp vanaf de A2 wordt straks gemist.
Alle succes en sterkte gewenst!
12 nov 2011 15:57
Wat een naar bericht en weer een leuke Porsche toko gesloten.
Heb nog elke dag plezier van mijn Boxster en kwam er graag voor een kop koffie.
Jan als je dit leest het beste met je en hopelijk gaat het in de toekomst weer beter met je.
12 nov 2011 17:20
Jammer hoor. Is elke ochtend mijn hoogtepunt op de A2, kijken wat er buiten staat. Vervelende reden ook. Sterkte.
12 nov 2011 18:47
Triest, zeker om die reden.Al is de markt ook behoorlijk in-gekakt.
Jan heel veel sterkte en ik hoop voor je dat het overwint bovenal met je gezondheid!
12 nov 2011 19:00
Inderdaad triest en het voelt als niet fair. Ziek zijn en dan ook je zaak verliezen. Aan je inzet heeft het in ieder geval niet gelegen. Beterschap en ook ik hoop dat je tzt toch weer wat met Porsches mag gaan doen!
12 nov 2011 20:03
Heb bij Jan naar volle tevredenheid een auto gekocht tijdens een van de oergezellige eindejaarsborrels.
Het belangrijkst is de gezondheid en het is dan ook te hopen dat hij die snel terug wint!
Het ondernemen zit hem in het bloed en wanneer het met de gezonddheid weer goed gaat, dan ben ik er van overtuigd dat het met de "Porschehandel" ook weer goed komt.
Wanneer je dit leest: Heel veel sterkte toegewenst
12 nov 2011 21:25
Heb drie porsche bij Jan gekocht,tot volle tevredenheid. Ook de "Winterpret"was altijd gezellig.
Hopelijk gaat het goed met de gezondheid,beterschap en kop op Jan!!
12 nov 2011 22:25
Henk schreef:Heb bij Jan naar volle tevredenheid een auto gekocht tijdens een van de oergezellige eindejaarsborrels.
Da's Henk. Komt om een biertje te drinken, gaat met een (andere) Porsche naar huis...
Jan, sterkte. Rij elke dag twee keer langs je toko en kijk altijd even naar de gefoliede garagedeuren. Erg jammer.
12 nov 2011 23:17
Wat een triest bericht. Dit was een van de eerste bedrijven waar ik ben geweest op zoek naar mijn eerste Porsche (een ander zat in De Wijk...). Heb toen heel prettig met Jan Luitink gesproken en veel geleerd; ik had daar best een auto willen kopen. Sindsdien een vast 'kijkmoment' op de A2. Ik wens Jan heel veel sterkte toe!
13 nov 2011 0:02
Ik lees net dit bericht.
Heel erg spijtig dat dit zo moet lopen.
Jan bedankt voor de kerstborrels.
En natuurlijk heel veel sterkte met je gezondheid.
13 nov 2011 1:26
Zeker spijtig. Dat van die nederlaag herken ik.
Rationeel kun je het wel verklaren, maar het k*t-gevoel blijft ...
Bedenk dat gezondheid voorop staat (helpt ook niet echt, ik weet het).
Sterkte dus
13 nov 2011 7:17
Laatste keer geweest voor een witte 911SC. Zou hij nog eerst kleine restauratie aan doen en dan mij berichten. Ook nog gesproken die dag met 3AE '99 die daar zijn 996 kwam ophalen.
Spijtig allemaal om op deze manier de zaak te moeten sluiten.
Maar belangrijk is om nu de energie te steken naar een overwinning in je ziekte!
Jan , beterschap.
13 nov 2011 11:14
Heel erg jammer, ken deze persoon en bedrijf langs de A2 niet, en hoop dat het met de gezondheid goedkomt.
13 nov 2011 12:06
Jan, beterschap!
13 nov 2011 18:11
Marco schreef:Sluit ik me bij aan! Ooit mijn eerste proefrit in een Porsche bij hem gemaakt
+1. Was toen nog in Oud Loosdrecht, Ruiter & Luitink. Auto was volgens mij van hemzelf, een 3.2 jubileum uitvoering, later nog spijt gehad dat ik die niet heb gekocht...
m'n collega heeft pas geleden nog een 964 bij Luitinkt gekocht (eikengroen, met groen leer
), zal haar het droeve nieuws ook doorgeven.
13 nov 2011 19:34
Triest nieuws... hoop dat de gezondheid snel weer vooruitgaat!
Jammer van de mooie lokatie zo langs de A2, iedere keer dat ik er langs kwam keek ik toch even wat er allemaal buiten stond en soms toeterde ik ook nog even
Laatst bijgewerkt door
Dimitri-Turbo op 13 nov 2011 21:28, in totaal 1 keer bewerkt.
13 nov 2011 20:14
Ik weet wel dat Jan Luitink mij de liefde voor een Boxster S heeft bijgebracht terwijl ik dacht dat een 964 het beste was op de wereld.
Simpel door met hem langs het kanaal en onder het viaduct door hard te gaan.
Helaas besta je niet meer als zaak, maar zal je blijven herinneren als mooie Porsche zaak.
Jan en hopelijk gaat het straks weer beter met je.
13 nov 2011 20:59
toch jammer dat er weer een mooie P-zaak minder is en helemaal door de vermeende omstandigheden.