Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Gesloten onderwerp

Re: Theo Jansen Gesloten

14 nov 2011 19:36

ik deel je mening

14 nov 2011 19:39

deels wel eens maar de oorsprong van de verhalen is wel anders imo: Theo heeft zelf niets naar buiten gebracht, Jan wel. dat daar dan weer over gespeculeerd/geroddeld wordt is een tweede maar bij Jan is het glashelder vanuit Jan wat er aan de hand is. en dat mag dan toch ook als topic worden geplaatst?
ik snap wel dat er onderscheid in gemaakt wordt en vind dat er tot nu toe geen tegenstrijdige keuzes zijn gemaakt door de moderators
Laatst bijgewerkt door mbembe op 14 nov 2011 19:41, in totaal 1 keer bewerkt.

14 nov 2011 19:41

sluit me bij mbembe aan :idea:

14 nov 2011 19:52

:popcorn: lekkah belangerijk... ik weet wel het eea uit betrouwbare bronnen over TJ... maar ik laat het voor wat het is :wink:

14 nov 2011 20:11

Hee, weer een Theo Jansen topic :mrgreen: :popcorn:

14 nov 2011 20:11

@elferhenkie: nee dan lees je niet goed wat ik schrijf, of heb ik het niet goed verwoord...

14 nov 2011 20:12

Jezus Henk. Het is nou 100x uitgelegd. Je lijkt wel een kapotte grammofoonplaat. Als er iemand was geweest die de correcte informatie had over TJ had hij hier allang gepost. De topics over TJ kwamen niet verder dan suggesties, verdachtmakingen en 'volgens mij is dit en dit gebeurd'. Zelfs KvK informatie werd er 'als bewijs bijgehaald'. Jammer dat het later helaas informatie van een heel ander bedrijf bleek te zijn, dat niets met TJ te maken had...

Het topic over Jan Luitink ging over het feit dat hij zijn bedrijf heeft moeten sluiten, met een link naar zijn eigen verhaal hierover. Vervolgens posten mensen die daar wel eens geweest zijn of klant zijn dat ze dat erg jammer vinden en wensen Jan Luitink beterschap.

In dat topic zie ik nergens waar er wordt 'afgeroddeld'. Opmerkingen over zaken die hij betere anders had kunnen regelen worden afgesplitst, evenals een vraag over waar de voorraad nu te koop is. Dit past niet bij de strekking van het originele topic, maar kan op een andere plaats best verder besproken worden. Bij TJ ging dat heel anders.

Ik zou wel eens willen zien wat jij doet als hier iemand post dat hij een omgekatte miskleun gekocht heeft bij ene Elferhenkie en aangeeft dat je maar nooit meer wat bij die oplichter moet kopen... (is een fictief voorbeeld!). Ook maar open laten? :scratch:

14 nov 2011 20:15

@horn: +1. Het lijkt erop dat sommige mensen het gewoon echt niet willen begrijpen.

14 nov 2011 20:15

Ik zit ook niet te wachten op het zoveelste TJ topic maar ben het niet met je eens dat als het correcte verhaal bekend zou zijn geweest dit wel door iemand gepost zou zijn. In Porsche kringen is inmiddels echt wel bekend hoe en wat maar of je dat dan hier moet gaan posten...

14 nov 2011 20:17

aha, 29 mei 2008. Nou begrijp ik na ruim 3 jaar eindelijk wat je dwarszit. :idea:

14 nov 2011 20:22

MarkS schreef:In Porsche kringen is inmiddels echt wel bekend hoe en wat maar of je dat dan hier moet gaan posten...

Ik heb dat verhaal inderdaad ook al een tijd geleden gehoord. Maar vanuit 'overlevering' binnen Porsche kringen. Niet van TJ zelf, niet van een andere stakeholder. Dus vooralsnog alleen van horen zeggen. En als er een stakeholder is die het hier wil posten, be my guest. Zoals JL zijn eigen verhaal vertelt op zijn site en er hier over het algemeen gereageerd wordt in de trant van 'Jan, klote voor je. Sterkte en beterschap.'

Als TJ een verhaal op zijn site had gezet dat hij zijn zaak moest sluiten, om die en die reden en er was - zeker! - een topic ontstaan van alle sympathisanten, klanten en bewonderaars in dezelfde strekking, zou dat volgens mij nooit geveegd zijn. De verschillende topics (op dat moment stond overigens ook nog niet op zijn site dat hij zijn zaak ging sluiten!) gingen alleen over 'wat de reden van de sluiting zou kunnen zijn'. Echt volgens mij heel wat anders.

14 nov 2011 20:25

Horn, dit "verhaal" gaat TJ zelf voorlopig niet bevestigen noch ontkennen. Ik heb mijn huidige auto vorig jaar bij hem gekocht en had dus enige reden om navraag te doen. Heb nu hetzelfde "verhaal" bij 3 verschillende en onafhankelijke bronnen bevestigd gekregen. Bronnen die voor mij betrouwbaar genoeg zijn en die het wel uit eerste hand hebben. Zegt mij genoeg.

14 nov 2011 20:27

welk verhaal :uh:

geintje :mrgreen:

14 nov 2011 20:34

MarkS schreef:Zegt mij genoeg.

kan ik me goed voorstellen. heb het zelf ook van iemand die zegt direct betrokken te zijn. dat zegt mij genoeg om een beeld te vormen. maar niet om hier op een openbaar forum een dergelijk niet te bevestigen/bevestigd verhaal te posten. of denk jij daar anders over?

14 nov 2011 20:38

Dat ben ik met je eens, voel mij niet geroepen dit op het PF/internet te zetten. Ook al heb ik zelf geen twijfels over de betrouwbaarheid van de informatievoorziening.

14 nov 2011 20:49

Elferhenkie schreef:Daarvoor had ik nog nooit van dit hele forum gehoord.

Geen heimwee naar die tijden? :wink:

14 nov 2011 20:50

Anderen wellicht wel :wink:

14 nov 2011 20:52

Soms wel, had daarvoor veel meer vrije tijd over. :mrgreen:

En nu dat Hendrik (Henk) ineens Jesus is. 8)
Sluit ik mij zo bij hem aan. :wink:

14 nov 2011 21:03

Erg geheimzinnig allemaal hier.. maar waarom is Theo nu gesloten??

14 nov 2011 21:06

Is niks geheimzinnigs aan. Zodra iemand zich meldt die het verhaal niet van horen zeggen heeft, mag hij het hier posten. Tot dat moment zijn het slechts gissingen. Dus Brian, als je het echt graag wil weten; bel Theo gewoon op en vraag het hem :idea:

14 nov 2011 21:09

Niet te lang aan de lijn blijven hoor, da's duur :idea: :wink:

14 nov 2011 21:10

Elferhenkie schreef:Horn, vanaf de eerste discussie, stond er op de website van TJ te lezen dat hij gesloten was (wegens omstandigheden, zwatre letters op een witte achtergrond) dat was ook de reden van discussie hier.

Discussie? Aha, dat noem jij een discussie.

Gesloten wegens omstandigheden. Weet iemand wat er aan de hand is? Zolang iedereen die het niet wist gewoon 'nee' had gepost was er niks aan het handje. Maar er kwamen allemaal suggesties over 'hij is niet voor niets uit zijn oude pand getrokken volgens mij', 'volgens mij had hij geen cent te makken' etc etc. Wat mij betreft was het toppunt die informatie die uit de KvK was getrokken maar van een heel ander bedrijf was. Gewoon Libelle roddelnichten forum. Gek he, als er dan geveegd wordt?

14 nov 2011 21:10

brian951 schreef:Erg geheimzinnig allemaal hier.. maar waarom is Theo nu gesloten??

Hoezo, had je nog een auto van hem willen kopen?

Dat kan nog...
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=33448&p=891836#p891836

14 nov 2011 21:20

:thumleft: En daar gaan we dan ook verder.
Gesloten onderwerp