20 nov 2011 18:58
20 nov 2011 19:21
20 nov 2011 19:52
20 nov 2011 20:55
20 nov 2011 21:12
20 nov 2011 21:28
20 nov 2011 21:36
20 nov 2011 22:25
20 nov 2011 22:36
Delnoy schreef:Blok kan zich dan wel de afgelopen km wel bewezen hebben maar hij wordt er niet beter op. Bij dit soort km standen kun je wachten op dure reparaties of revisie. Niks mis mee maar wel in lijn der verwachting.
Het valt of staat bij prijs en history. HRM dat je op een 996 nog wel afschrijft en een 993 in goede conditie zijn waarde wel behoud. Wel een gave bak zo'n 4S.
Succes met je besluit
20 nov 2011 22:38
Olaf schreef:Wat de waarde betreft kan ik er niks zinnigs over zeggen ... maar met zo'n KM-stand heeft de auto (+ motor) zich MI wel bewezen .. .. ik zou het doen, als je je met de deal kunt vinden (gok toch op 993 in ruil voor de 996 plus een zak geld)
20 nov 2011 22:55
20 nov 2011 22:58
20 nov 2011 22:59
20 nov 2011 23:05
Wel met die kmstand.Ewout schreef:TS vraagt 25K voor zijn 993, Volgens mij heb je daar geen 996 4S voor, of tegenwoordig wel?
20 nov 2011 23:06
21 nov 2011 0:06
21 nov 2011 11:02
21 nov 2011 12:36
21 nov 2011 14:02
21 nov 2011 20:25
21 nov 2011 20:38
21 nov 2011 20:41
De gok is alleen hoe lang blijft alles heel...
21 nov 2011 20:45
barolo schreef:Alstie goed onderhouden is, dan kan je het doen, met 10K op een spaarrekening weggezet. Bij gaspedaal zijn de meeste aanbieders bedrijven. Misschien willen ze jouw auto wel inruilen. Je bent beter af met 10K bijbetalen op een 996 4s met 120K op de teller, dan deze, zelf als je er een revisie tegenaan gooit.
21 nov 2011 21:06
21 nov 2011 21:18