12 dec 2011 23:13
12 dec 2011 23:16
12 dec 2011 23:20
12 dec 2011 23:25
13 dec 2011 0:43
wolf schreef:911 uit de beginjaren is erg duur en niet geschikt voor dagelijks gebruik. zoek een eighties model.
13 dec 2011 7:55
ppp schreef:Op de film the bridge( een aanrader trouwens ) reed de zweedse hoofdrolspeelster in een porsche. dat was de aanleiding hier eens wat meer over op te zoeken.
Alvast bedankt voor de reacties.
13 dec 2011 8:31
ppp schreef:...
Is dagelijks gebruik voor korte afstanden 20-50 km. dag , dus 5-12000 km. per jaar voor een 911 wel realistich of mag je dat van een 45 jarige niet verwachten.
....
Moet ik bij verbruik denken aan 1 op 9?
13 dec 2011 9:57
ppp schreef:De 912 was destijds veel goedkoper. Is dat nu nog zo of juist niet en wat zijn de nadelen. Vooral minder vermogen?
13 dec 2011 10:16
13 dec 2011 11:10
13 dec 2011 11:48
13 dec 2011 11:54
13 dec 2011 12:09
13 dec 2011 12:37
13 dec 2011 13:00
13 dec 2011 14:10
13 dec 2011 14:27
14 dec 2011 14:44
oer911 schreef:
14 dec 2011 20:22
oer911 schreef:Mijn eerste 911 die ik kocht in '73 en die ik nog steeds bezit, heb ik jaren lang dagelijks gebruikt zonder problemen. ( behalve roest )
Als ik het over moest doen, dan kocht ik een 912...... beproefde techniek,genoeg vermogen, lichter dus minder listig weggedrag.
En ook nu nog steeds véél te goedkoop !
14 dec 2011 22:17
14 dec 2011 22:21
14 dec 2011 23:35
14 dec 2011 23:59
15 dec 2011 0:12
ppp schreef:De meningen over de betrouwbaarheid van de vroege modellen verschillen kennelijk. Joop Stolze noemt ze oerbetrouwbaar.
Als ik het zo lees dan is een 912 goedkoper en minder onderhoud.
15 dec 2011 2:12
erwin996 schreef:Ja, ook wel staartlistig genoemd.