Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
23 jan 2012 23:02
Kunnen jullie een hotel aanraden in de buurt van leipzig waar je goed je porsche kan parkeren, liefst in een eigen parkeergarage. Moet ook niet de wereld kosten.
Ik hoor graag van jullie.
24 jan 2012 18:48
lindner ! goed hotel, met eigen garage!
24 jan 2012 21:26
+1, booking.com is een prima site
24 jan 2012 22:08
Bedankt, maar een hotel zoeken lukt nog wel, maar het gaat mij om de hotels met een eigen parkeergarage en dat vindt je niet zo makkelijk op een website.
@$teef: ziet er ok dat Lindner. Thanks!
24 jan 2012 22:12
Op Booking kan je een selectie maken (hotels met parking) -
en dan is het natuurlijk even verder lezen bij de info van dat hotel of dat een garage betreft Rufie zal ook wel het een en ander weten
24 jan 2012 22:28
Inderdaad, met Rufie in 2010 in het Westin geweest.
26 jan 2012 18:26
Westin is lekker genieten, niet goedkoopste, maar toch alleen maar leuke herinnering aan.
Marriot moet ook eigen garage hebben.
Zoek je klassiek hotel, dan Fürstenhof.
Iets goedkoper, er is daar ook een MotelOne, volgens mij met ook stuk privé-parking.
26 jan 2012 18:28
Westin was helemaal top! (de hele trip trouwens)
26 jan 2012 19:21
MarkS schreef:Inderdaad, met Rufie in 2010 in het Westin geweest.
Ik kan me vaag nog iets herinneren ja...
26 jan 2012 20:07
Eigenlijk is het hotel het enige dat ik me nog herinner.
26 jan 2012 20:20
rufie schreef:Westin is lekker genieten, niet goedkoopste, maar toch alleen maar leuke herinnering aan.
Iets goedkoper, er is daar ook een MotelOne, volgens mij met ook stuk privé-parking.
Ik had al even gekeken naar Motelone, maar die hebben een stuk in een openbare garage wat je ook niet kunt reserveren. Gaat hem niet worden want ik ga mijn 911 niet in een andere openbare garage zetten als dit vol is. MotelOne is wel prima trouwens als overnachtings hotel.
Het NH Leipzig heeft trouwens wel een eigen garage en is ook niet verkeerd qua prijs.
27 jan 2012 21:39
rufie schreef:Westin is lekker genieten, niet goedkoopste, maar toch alleen maar leuke herinnering aan.
+1 Fuerstenhof