Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
25 jan 2012 12:34
Hallo porsche liefhebbers!
Ik heb een vraagje, weet iemand mij te vertellen wat het en of er verschil is tussen een Amerikaanse en Duitse Porsche?
Ik hoor het wel of iemand mij kan helpen,
Bedankt Marco
Grt
25 jan 2012 13:00
Welk model? Bouwjaar?
25 jan 2012 13:01
Welkom Marco
Stel je jezelf even netjes voor - in het daarvoor bestemde sub-forum In antwoord op je vraag
bij de nieuwere modellen is het verschil iets minder - en ogenschijnlijk makkelijker aan te passen ..
Ben je op zoek naar iets specifieks
25 jan 2012 13:13
horn schreef:Welk model? Bouwjaar?
Hallo,
Ik zocht een model 911 tussen 1978 en 1982, maar ik weet niet of. Er nou verschil is, weet jij dat?
25 jan 2012 13:25
Nou Horn, kom op....vertel
25 jan 2012 14:00
Zal Horn ff helpen:
klik.
Geen dank!
25 jan 2012 15:20
Erwin schreef:Op je 6e een cursus Googlen van een uurtje en meer leren is toch overbodig geworden
Dat is toch ook ongeveer het concept tegenwoordig
Die Pelicanlinks geven volgens mij voldoende antwoord.....
25 jan 2012 15:33
Jij bent er voor geslaagd merk ik
25 jan 2012 20:33
paar duizend kilometer!
25 jan 2012 21:13
als ik mij niet vergis is een US vaak net even iets anders dan een duitse, zoiets geloof ik
25 jan 2012 21:29
Marco Porsche schreef:Ik zocht een model 911 tussen 1978 en 1982, maar ik weet niet of. Er nou verschil is, weet jij dat?
Stootblokken/milesteller en een paar pk.
25 jan 2012 21:42
Totdat meneer/mevrouw (heb ik overigens liever) zich heeft voorgesteld is mijn volgende antwoord bepalend
in Amerika is het in de meeste staten toegestaan om alleen achter een nummerplaat te hebben, aan de voorzijde is dat niet noodzakelijk en dat is gedaan voor de betere looks van een P. (en ook alleen daarom) verlichting en dergelijke is niet van toepassing gezien de snelheid waar de meeste echte jongens en meissies ermee rijden waardoor die verschillen door een ambtelijke eik... van plaatselijk ambtelijk gespuis niet doorheeft wat het verschil is. Voor de rest van de info is het even wachten tot diverse Forum leden wakker zijn en jij je hebt voorgesteld (pfhhhh)
25 jan 2012 21:44
volgens mij staan ze wat hoger op de pootjes, hebben ze geen zijknippers, stootblokken en motorisch wat geknepen ivm emissie eisen. maar op de links van Maarten zal je alle info vast vinden.
25 jan 2012 21:46
Taxi Hans schreef:Totdat meneer/mevrouw (heb ik overigens liever) zich heeft voorgesteld is mijn volgende antwoord bepalend
. Voor de rest van de info is het even wachten tot diverse Forum leden wakker zijn en jij je hebt voorgesteld (pfhhhh)
Wel een beetje blijven opletten Hans.
Weliswaar beknopt maar voorstellen heeft eerder vanmiddag al plaatsgevonden.
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=23&t=34014
25 jan 2012 21:50
weet je wel hoe druk ik ben en dat ik momenteel maar weinig tijd heb voor gezellig samenzijn
Ben wel blij dat je mij hierop attendeert dan kan ik mij even verder verdiepen in deze en heb jij lekker de tijd om de verschillen uit te leggen. Dank je wel
25 jan 2012 21:51
Taxi Hans schreef:weet je wel hoe druk ik ben en dat ik momenteel maar weinig tijd heb voor gezellig samenzijn
Zolang je tijd hebt om de forumazijnpisser uit te hangen...
25 jan 2012 21:58
SORRY horn JE HEBT GELIJK BEN TE DRUK OM EVEN GEZELLIG TE ZIJN, GA MIJ BETERENNNNNNN, wel een mooie kans om even af te reageren
25 jan 2012 22:35
gewoon sneller leren typen hans, dan kost dat forumwhoren een stuk minder tijd
(ervan uitgaande dat je wel al heel sneeeeeeeeeeeeellllll kan lezen natuurlijk)
25 jan 2012 22:43
He vriend leuk dat ik je even uh uh lees, als mijn denken net zo snel gaat als mijn foto`s plaatsen, dan ben ik nog bezig met reageren en pas klaar op het moment dat jullie allemaal met een rollator lopen. Maar jullie hebben allemaal gelijk ik zal vanaf nu weer wat meer gazellie worden.
25 jan 2012 23:06
Zal eens tijd worden.......
25 jan 2012 23:35
altijd fijn die ondersteuning en begrip van vrienden