05 feb 2012 10:50
05 feb 2012 11:17
05 feb 2012 14:06
05 feb 2012 14:17
05 feb 2012 15:09
porsche964 schreef:De betere auto's op MP staan ook nooit lang.
05 feb 2012 17:20
WillemB schreef:Voor wat betreft de particuliere markt denk ik dat degene die zijn P niet hoeft te verkopen een vraagprijs heeft die reeël is (met onderhandelingsruimte). Als er nood aan de man is/komt (en dat hebben we mi al achter de rug) dan kan je misschien nog een koopje scoren.
In een periode van recessie vallen eerst de (financieel) zwakkere broeders af, zowel particulier als beroepsmatig. Wat daarna nog overblijft heeft genoegd financiele reserve om de recessie uit te zitten, scherp in te kunnen kopen, en te werken aan een goed voorraad beheer (ruilen met collegas etc) en een actieve verkoopstrategie.
Bovenstaande is puur uit bijna 20 jaar commercieële automotive ervaring. Ik ben er nu 3 jaar uit en ik volg eigenlijk geen prijzen meer (behalve van de 91'ers 964 ) zoals jij.
05 feb 2012 18:25
05 feb 2012 18:44
06 feb 2012 10:14
06 feb 2012 10:25
Peter 993 schreef:Zijn dit nu allemaal persoonlijke bespiegeleingen
06 feb 2012 17:35
06 feb 2012 19:30
06 feb 2012 19:39
06 feb 2012 20:06
thedutchguy schreef:Welk dal hebben we het eigenlijk over?
06 feb 2012 20:17
thedutchguy schreef:Welk dal hebben we het eigenlijk over?
06 feb 2012 20:25
06 feb 2012 20:28
06 feb 2012 20:32
06 feb 2012 20:39
06 feb 2012 23:22
07 feb 2012 0:27
molen934 schreef:thedutchguy schreef:Welk dal hebben we het eigenlijk over?
Waarom zijn Luitink en Theo Jansen verdwenen
Kijk maar eens op de site's van de andere, ze vliegen niet weg
07 feb 2012 0:31
07 feb 2012 8:13
07 feb 2012 11:02
MarkS schreef:Slechte voorbeelden. Het verdwijnen van die twee heeft weinig met een (eventueel) dal in de markt te maken.
07 feb 2012 11:14