16 feb 2012 10:26
16 feb 2012 10:53
16 feb 2012 11:03
16 feb 2012 11:20
16 feb 2012 12:08
16 feb 2012 12:38
16 feb 2012 12:45
16 feb 2012 12:48
16 feb 2012 12:48
16 feb 2012 12:58
16 feb 2012 13:00
16 feb 2012 13:13
Ewout schreef:Hangt af van het soort aanpassingen.
Cup-spiegels en cup 2 velgen vind ik bij mijn auto een verbetering. Is echter niet origineel.
Tevens ben ik blij met mijn aangepaste onderstel en de 3 cm verlaging.
Heb ook achter grotere remklauwen laten plaatsen evenals een veerpootbrug voor.
Rode remklauwen zijn ook niet origineel maar vind ik wel mooier.
Aanpassingen uit het BdB-topic aan de carrosserie vind ik meestal
16 feb 2012 13:16
molen934 schreef: m (turbo breed) kocht en zowel van binnen als van buiten hem geheel naar zijn eigen zin aanpaste, dan heb je ballen vind ik gewoon doen
16 feb 2012 15:00
16 feb 2012 15:40
16 feb 2012 16:04
16 feb 2012 16:09
erwin996 schreef:Ik ben fan van origineel af fabriek, met name de Boxster en 996. Met de 911 3.2 en de oudere modellen heb ik echt helemaal niets. Maar ik vind het erg leuk als iemand van de oudere modellen geniet, in originele of verbouwde vorm
16 feb 2012 16:12
lindemans schreef:Do heeft enkele jaren geleden een keer een Boxster gestript, gifkikkergroen gespoten en weer opgebouwd met veel 996 onderdelen. Dat is lef, een erg gave auto geworden (stond of staat nog steeds te koop bij 'm), en daar kan ik ook wel enthousiast van worden.
16 feb 2012 16:26
16 feb 2012 16:32
16 feb 2012 17:59
16 feb 2012 18:02
roondejong schreef:Dan moeten de R Gruppe auto's voor puristen wel een nachtmerrie zijn ... en ik droom daar dan juist weer lekker van.
16 feb 2012 18:04
16 feb 2012 18:07
16 feb 2012 18:21