Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
19 maart 2012 20:35
Afgelopen zondag zat er een rode 911 flink in de kreukels nabij het ADO-stadion, ik was er te ver vanaf om e.e.a. goed te kunnen zien, maar volgens mij een Impactbumper....
Sneu voor de eigenaar en jammer voor de auto.
Hoop dat de berijder er zonder kleerscheuren vanaf is gekomen. Als je hier actief bent, laat ff wat horen....
Laatst bijgewerkt door
Ferdi's Porsche op 19 maart 2012 21:46, in totaal 1 keer bewerkt.
19 maart 2012 20:54
Niels heeft dit weekend een glijer gemaakt. Regio den Haag en kleur kloppen echter heeft hij een pre-impact. Wie het ook was blijft k*t.
19 maart 2012 21:31
Was de Porsche niet meer te redden dan? Hoplijk maken de inzittende het goed? In Wateringen lag er ook al eentje in de sloot (een blauwe).
19 maart 2012 21:33
oeps.. hopelijk alles ok!
19 maart 2012 21:37
Zoals ik al zei, was zelf te ver weg om e.e.a. Te kunnen inschatten.
Ik hoop inderdaad dat Niels het er goed heeft afgebracht en de auto te redden is...
Hoe dan ook het is nooit leuk.
Trouwens, daar langs de Wippolderlaan heb ik 's-ochtends nog langs gefietst.
Zou de aanblik van mij in wielertenue teveel van het goede zijn?
19 maart 2012 22:54
Ik zag de foto van de porsche oltimer bij het ado stadion in de krant staan.
Rechterscherm ingedeukt koplamp stuk / kofferbak scheef en wielschade.
Erg zonde ,en balen, hoop dat iederen ongedeerd is. Volgens mij wel goed te repareren.
sterkte.
19 maart 2012 23:28
Was ik idd. Ben er nog van slag van. Onvoorstelbaar. Reed samen met peterfrans rustig de auto warm voor het afstellen van de mfi. Reed echt 35/40 km/h. Gaf beetje gas bij uitkomen van de bocht zoals het hoort en de auto glijd alsof ik op ijs rij, tegensturen hielp niet meer. Reactie tijd tot de paal was er bijna niet meer (15 meter ofzo). Wegdek was bedekt met een soort slib dat nat was.
Allebei geen letsel gelukkig, dat is het belangrijkste. Wel emotionele schade en een zwaar beschadigde auto. Hoop dat de inspectie en verzekering er nog iets van kan maken, wil mijn lieveling wel weer op de weg. In ieder geval een project erbij.
19 maart 2012 23:37
kan me voorstellen dat je daar goed ziek van bent, zeg. Zonde maar niks aan te doen (bij wijze van spreken dan).
Succes er mee, komt vast goed.
19 maart 2012 23:37
Balen
, geen letsel is natuurlijk het belangrijkst maar begrijp dat je hier niet vrolijk van wordt. Klassieker heeft vaak wat meer emotionele waarde dan een paar jaar oude golf.
Veel succes met het herstellen........
20 maart 2012 0:04
Zo dat ziet er niet zo mooi uit! Gelukkig heb je zelf niks. Suc6 met de afwikkeling. Hopelijk nog te repareren voor niet al teveel.
20 maart 2012 0:51
Ai, niet mooi om te zien,
Succes met de afhandeling
20 maart 2012 0:57
Niels, mijn oprechte medeleven; wat zonde zeg !
Het lijkt me repareerbaar maar een flinke klus...
Dat van je snelheid geloof ik wel gezien de schade; ik ben een keer met 35 km/h tijdens gladheid op een ANWB paal geeindigd, dat klapt harder dan menigeen denkt.
Ik begrijp alleen niet waar je voorruit is gebleven !?
Sterkte !
20 maart 2012 0:59
Jammer Niels
Sterkte met de paperassen
20 maart 2012 1:13
smerig tikkie
20 maart 2012 1:15
Wel een heel sarcastische (opmerking van mij over de) foto van Niels...... zijn vervangend vervoer biedt zich in de juiste kleur direct aan
Sorrie Niels
, veel sterkte met de ongewenste impact
20 maart 2012 7:20
sterkte man. nachtmerrie.
20 maart 2012 9:01
Ai, wat een ellende. Sterkte ermee.
20 maart 2012 9:09
Allen dank voor het medeleven.
Voorruit is eruit geklapt door het verbuigen van het dak. Het spatbord heeft de A stijl beschadigd. Dorpel waarschijnlijk niet. Als het gefixt kan worden, wordt alles vernieuwd. Wellicht ook de originele kleur terug, eerst maar kijken wat de verzekering zegt. Fixen mag van mij alleen als het echt goed kan komen.
Rode alternatief had ik al, dit is de auto bedoeld voor het ruwere werk (waaronder lantaarnpalen
), nogmaals jammer dat dit met de oogappel gebeurt.
20 maart 2012 9:12
@Niels,
Zonde! Maar gelukkig geen letsel en je ben verzekerd begrijp ik dus die wagen zal zeker weer in oude glorie hersteld kunnen worden.
Ziet er niet total-loss uit.
20 maart 2012 9:17
Mooi kl.te! Hoop dat e.e.a. gemaakt kan worden. Ga je de gemeente aansprakelijk stellen??
20 maart 2012 9:57
Gelukkig mankeer je zelf niks ... op wat emotionele schade na
Niels schreef: Fixen mag van mij alleen als het echt goed kan komen.
Is zo te zien een aardige schade - maar zeker niet onmogelijk om dat goed en terdege te (laten) herstellen
Mocht je er met de verzekering uit gekomen zijn en een plaatwerker/schadebedrijf/carrosserie-bouwer zoeken die die klus aan kan en veel ervaring heeft met oude Porsche's, laat het dan maar even weten ...
20 maart 2012 14:42
Sterkte, das mooi k..., gelukkig heb je zelf niks.
20 maart 2012 18:04
das kl*&e man... hoop dat de verzekering het goed en netjes afhandelt... zonde van deze mooie rooi'je!
20 maart 2012 18:08
renetrzes schreef:Ik zag de foto van de porsche oltimer bij het ado stadion in de krant staan.
Yep, ik ook en toen hoopte ik dat het niemand van hier zou zijn
succes met de afhandeling Niels.
20 maart 2012 18:14
Niels schreef:Was ik idd. Ben er nog van slag van. Onvoorstelbaar. Reed samen met peterfrans rustig de auto warm voor het afstellen van de mfi. Reed echt 35/40 km/h. Gaf beetje gas bij uitkomen van de bocht zoals het hoort en de auto glijd alsof ik op ijs rij, tegensturen hielp niet meer. Reactie tijd tot de paal was er bijna niet meer (15 meter ofzo). Wegdek was bedekt met een soort slib dat nat was.
Allebei geen letsel gelukkig, dat is het belangrijkste. Wel emotionele schade en een zwaar beschadigde auto. Hoop dat de inspectie en verzekering er nog iets van kan maken, wil mijn lieveling wel weer op de weg. In ieder geval een project erbij.
wat heftig! Kan me voorstellen dat je hier even niet goed van bent.
Gelukkig geen letsel, om maar even de positieve kanten te belichten.