Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Porsche in de Sloot Wateringen

19 maart 2012 21:28

Gepubliceerd op : zondag, 18 maart 2012 - 18:51 via TV West

Laatste update:
maandag, 19 maart 2012 - 12:34

WESTLAND - Langs de Wippolderlaan (N211) in Wateringen is zondagavond een auto in het water beland. De peperdure Porsche lag op zijn kop in de sloot.

Een van de inzittenden kon op eigen kracht uit het water komen, de ander zat bekneld. Omstanders zijn het water ingesprongen om het hoofd van het slachtoffer boven water te houden.

De brandweer heeft de automobilist uiteindelijk uit de auto bevrijd. Die is met onderkoelingsverschijnselen naar het ziekenhuis gebracht.

De Wippolderlaan was vanwege het incident enige tijd afgesloten.

Hopelijk geen nare verwondingen o.i.d.

http://www.omroepwest.nl/nieuws/auto-te-water-wateringen

Re: Porsche in de Sloot Wateringen

19 maart 2012 21:34

slecht weekend voor de P's :scratch:
mensen gelukkig ongedeerd

19 maart 2012 21:34

Ik had het verhaal nog niet gelezen - over het hoofd boven water (moeten) houden - maar vroeg me bij het (eerder) zien van de foto's wel af hoe het de inzittende zou zijn vergaan.

19 maart 2012 21:38

Brrrrrrrrrrrr, lijkt mij een bar slechte ervaring. Wil je volgens mij helemaal niet meemaken.

19 maart 2012 21:43

da's mooi kl*te. gelukkig geen ernstig gewonden. denk dat de P wel afgeschreven is ?

19 maart 2012 21:46

Ik heb daar eerder die ochtend nog langs gefietst. Was nog niets aan de hand..... Twee verfomfaaide Porsches op een dag is teveel.....

19 maart 2012 23:00

"...Vermoedelijk als gevolg van olie op de weg...." quote District8.net
Denk daar wel eens aan als ik een verdacht spoor zie op de weg maar soms heb je geen keus en moet je er wel over heen.
Gelukkig relatief goed afgelopen, schrik zal er goed in zitten.

19 maart 2012 23:05

Kenteken en forum even in de gaten houden, straks vindt iemand m weer op marktplaats ... :?

Wel zwaar balen, omstanders hebben snel geholpen las ik.

19 maart 2012 23:43

Ik kom daar bijna dagelijks, dit is vlak bij een flitskast bij een stoplicht. Hoe kan je hier nu hard van de weg af gaan?? :scratch:

20 maart 2012 8:04

Carrera80 schreef:Ik kom daar bijna dagelijks, dit is vlak bij een flitskast bij een stoplicht. Hoe kan je hier nu hard van de weg af gaan?? :scratch:

Je voorkomt zo wel een bekeuring voor te hard rijden......... Sorry... :bang:

20 maart 2012 22:58

Of: OEPSSSS een flitskast ....REMMEN :bang:

20 maart 2012 23:11

Een bon is goedkoper hoor en minder eng lijkt mij :cry:

21 maart 2012 12:32

aan de foto's te zien is dat toch een eindje verder, meer bij het viaductje bij wateringen/KMD gezien de geluidswallen ...

neemt niet weg dat je hier eigenlijk onder normale omstandigheden niet van de weg kan geraken ....
Plaats een reactie