Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

wie gaat de nieuwe boxster kopen?

22 maart 2012 22:32

vanaf 5 mei staat hij in de showroom...zijn er hier al liefhebbers die hem zeker gaan bestellen?

gr ,woody

Re: wie gaat de nieuwe boxster kopen?

22 maart 2012 23:53

moet dat kosten?

23 maart 2012 0:14

Als je dat moet vragen zal ie wel te duur zijn. :mrgreen:

23 maart 2012 0:17

Een Ton. Het rijdt natuurlijk beter dan een 911, maar het blijft het kleinere broertje van.

Het moet een beetje voelen alsof je het jongere broertje van Lionel Messi bent. Hoe goed je ook kan voetballen, je zal altijd in de schaduw staan van je beroemde broer.

23 maart 2012 0:35

barolo schreef:Het moet een beetje voelen alsof je het jongere broertje van Lionel Messi bent. Hoe goed je ook kan voetballen, je zal altijd in de schaduw staan van je beroemde broer.

Tja, dan verdien je geen 30 miljoen per jaar, maar slechts 15 miljoen. Het blijft wel een echte Porsche, die Boxster :thumleft:

23 maart 2012 6:40

en als die Boxsters weer net zo snel hun waarde verliezen als hun voorgangers komen snel weer binnen ieders budget. Als je 'm wil hebben dan natuurlijk.

23 maart 2012 8:27

barolo schreef:Een Ton.

Vanaf 63.900 

23 maart 2012 9:35

ik vind hem mooi, ik wou dat ik een paar van zulke kleine broertjes had....

Afbeelding

23 maart 2012 10:35

Benieuwd hoe hard de 987 prijzen zakken dan...

23 maart 2012 12:03

Stelt er iemand een vraag gaat men zitten zeuren over afschrijving... :roll: 'Who cares' als je je een nieuwe kunt permiteren, ik niet....... (kan me dus geen nieuwe permiteren :wink: )

23 maart 2012 12:28

Ivo 3.6 schreef:en als die Boxsters weer net zo snel hun waarde verliezen als hun voorgangers komen snel weer binnen ieders budget. Als je 'm wil hebben dan natuurlijk.

:roll: Vroege 987's zitten in België nog aan 50% van hun originele basisprijs, kunnen de eerste 997's al niet meer zeggen...

Kan niet wachten om de nieuwe eens live te bewonderen...
Afbeelding

23 maart 2012 12:39

Ik vind hem ook aardig "impressive"!!!

Afbeelding

23 maart 2012 12:45

ik vind het echt de mooiste boxster tot nu toe. Ik vond de 987 al een stuk meer auto dan de 986 (qua uitstraling dan) en dit vind ik nog weer een stappie mooier. Is toch een feestje om hierin te mogen rijden...

Peter 993 schreef:Stelt er iemand een vraag gaat men zitten zeuren over afschrijving... :roll:

De vraag ging over de nieuwe Boxster en Frits vroeg zich volgens mij alleen maar af hoe snel hij zich een 987 kon permitteren door de komst van het nieuwe broertje... :wink:

23 maart 2012 14:42

Zilver met Rood is een beetje dated zou je denken maar wat staat het haar mooi. Ik vind hme mooier dan een 911 cabrio....en met

195 kW (265 pk) bij 6.700 t/min. 0-100 km/u in 5.8 s. Topsnelheid: 264 km/u Gecombineerd: 8,2 l/100

voor de basis uitvoering vind it 63000 euro bijna een koopje...

Afbeelding

23 maart 2012 15:06

horn schreef:
Peter 993 schreef:Stelt er iemand een vraag gaat men zitten zeuren over afschrijving... :roll:

De vraag ging over de nieuwe Boxster en Frits vroeg zich volgens mij alleen maar af hoe snel hij zich een 987 kon permitteren door de komst van het nieuwe broertje... :wink:

Precies !! :-)

23 maart 2012 15:57

Dat zeg ik.

23 maart 2012 18:29

we gaan hem bewonderen bij de krokusrit

23 maart 2012 20:28

Als er een Spyder variant van komt of als de nieuwe Cayman dat belooft te worden waarop het vooralsnog lijkt dan zou ik binnen enkele jaren wel eens de stap naar een 981 kunnen zetten. De gewone boxster spreekt me wat dat betreft minder aan...dwz net zo veel of net zo min als een 991 cabrio. Als de keuze tussen deze beiden zou gaan zou ik dat een erg lastige keuzen vinden.

Vanaf 63k is overigens zonder dat je een knipoog naar de optielijst hebt gemaakt...10-15k extra tik je er makkelijk in.

23 maart 2012 20:42

de 981 is echt wel een stuk volwassener tov de huidige/oude Boxster. vind dat ze dat knap gedaan hebben.
vind het oprecht een mooie auto geworden en ben benieuwd naar de Cayman

23 maart 2012 21:25

dat heb ik dan weer niet :mrgreen: :twisted:

23 maart 2012 21:43

geeft niks Horn, blijkbaar is een P te hoog gegrepen voor je :mrgreen:
een mini is ook leuk hoor :twisted:

24 maart 2012 0:08

Vind de nieuwe boxster zeer geslaagd! Jaartje extra wachten voor de Cayman en dan goed sparen :ba:

24 maart 2012 10:00

Een erg mooie auto.

24 maart 2012 10:22

barolo schreef:Een Ton. Het rijdt natuurlijk beter dan een 911, maar het blijft het kleinere broertje van.

Het moet een beetje voelen alsof je het jongere broertje van Lionel Messi bent. Hoe goed je ook kan voetballen, je zal altijd in de schaduw staan van je beroemde broer.

Jij leest ook de autoweek zie ik :wink:

24 maart 2012 10:49

Ik keek zojuist op de autovisiesite de eerste rij-impressie en ik blijf het een zeer mooie auto vinden! De prijs standaard is natuurlijk zeer netjes, alleen zullen de diverse extra's de prijs wel opdrijven (zie de gekochte demo's bij de dealer).
Plaats een reactie