Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Nieuw leer in 993

30 maart 2012 8:07

Hallo, dit weekend ga ik naar een 993 Cabrio kijken.
Op de foto lijkt het interieur wel wat gebruikssporen te hebben.

Mocht het te erg zijn, is dat een leuk project misschien....wat zijn de goede adressen en waar moet ik aan denken mbt €€€ als ik het interieur opnieuw wil laten bekleden ?

Groet Marcel.

Re: Nieuw leer in 993

30 maart 2012 8:37

naamgenoot,

Rovako, zie hier op forum, en veel $$$ denk ik...Maar ipv vervangen, je kan leer prima herconditioneren inclusief verven....als nieuw...

30 maart 2012 11:05

Marcel schreef:naamgenoot,

Rovako, zie hier op forum, en veel $$$ denk ik...Maar ipv vervangen, je kan leer prima herconditioneren inclusief verven....als nieuw...

Had hem al aangeschreven en inderdaad inmiddels reactie mogen ontvangen....en hij zei ook dat je afhankelijk van de contitie kon herconditioneren :-)

Wilde gewoon een beeld hebben wat het allemaal kost...voordat ik besluit dingen te doen die ik niet kan/wil betalen.

01 apr 2012 20:01

Allemaal naamgenoten hier . . . .

RoVaKo (Ronald van Koot) is al genoemd, heb ik mijn spullen vandaan en hem het nodige laten doen wat ik zelf niet kon voor mijn project, kijk hier maar eens: viewtopic.php?f=33&t=33676

En als het een blauw interieur betreft, dan heb ik een set lederen electrisch bedienbare Turbo stoelen staan (oftewel het sportsitze pakket).

Marcel

01 apr 2012 20:12

bij lakewell kun je ook mooi spul kopen..

http://www.lakewell.com/en/products/porsche/993
Plaats een reactie