Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Getuige duik van tegenligger in het kanaal...

01 apr 2012 23:09

Even nog om 16.30 de P gestart om een rondje met de kids te rijden. Relaxed op een smal weggetje langs het kanaal tussen Almere en Lelystad :drive: . Zie ik opeens een tegenligger 150 meter voor mij schuin het talud afrijden, zo het kanaal in met een gangetje van 80. Snel gestopt en naar de waterkant gerend - de bestuurder (enige inzittende) was al naar de kant gezwommen en was niet gewond.. De volgende auto die stopte bleek zijn vrouw te zijn - met 2 peuters erbij. Een geluk dat bij een ongeluk dat hij degene was die alleen in de auto zat.
De Seat Leon was nog gedurende 5 minuten zichtbaar en toen blub.blub.blub.
Mijn kids waren redelijk onder de indruk van de gebeurtenis. We zijn de terugweg, na komst politie/ambulance, dan ook maar niet langs het water gereden :|

Re: Getuige duik van tegenligger in het kanaal...

01 apr 2012 23:22

raar verhaal. met 80 het water in is niet gezond. gelukkig kwam z'n vrouw 'm oppikken. je zou er gekke dingen van gaan denken.

01 apr 2012 23:27

Ze reed er 200 meter achter...
Tis dat het licht was - had anders serieus getwijfeld aan mijn nieuwe xenon inbouwsetje :shock:

02 apr 2012 17:47

Zo dat is wel even schrikken... gelukkig goed afgelopen voor de bestuurder... en goed dat zijn kinderen er niet inzaten.

03 apr 2012 15:02

die heeft geluk had, zo'n 3 weken terug is hier in de buurt nog een man omgekomen in z'n auto in gelijke omstandigheden.

03 apr 2012 19:46

Vreemd, bocht gemist of zo???
Plaats een reactie