12 apr 2012 19:10
12 apr 2012 19:17
12 apr 2012 19:18
12 apr 2012 19:21
12 apr 2012 19:24
12 apr 2012 19:28
12 apr 2012 19:30
12 apr 2012 19:31
12 apr 2012 19:37
12 apr 2012 19:41
12 apr 2012 19:42
12 apr 2012 19:46
12 apr 2012 19:48
Ewout schreef:997 cabrio S blijft overigens wel een aantrekkelijk massaprodukt
12 apr 2012 19:48
horn schreef:ik zou liever een 997 S (cabrio) hebben dan een 993 4S.
12 apr 2012 19:51
Cazzo Super Veloce schreef:Ik niet.
12 apr 2012 19:54
horn schreef:ik zou liever een 997 S (cabrio) hebben dan een 993 4S.
12 apr 2012 19:59
12 apr 2012 20:05
Tilt! schreef:Eind jaren '90 kon je 964's kopen voor 20.000 Euro.
12 apr 2012 20:14
12 apr 2012 20:15
RS-R schreef:horn schreef:ik zou liever een 997 S (cabrio) hebben dan een 993 4S.
Me too.
Wat is dat ding langzaam,trouwens, afgelopen zondag nog achter gezeten. Geloof dat mijn Audi nog sneller is.
12 apr 2012 20:22
horn schreef:ik zou liever een 997 S (cabrio) hebben dan een 993 4S.
12 apr 2012 20:25
12 apr 2012 20:28
Cazzo Super Veloce schreef:RS-R schreef:horn schreef:ik zou liever een 997 S (cabrio) hebben dan een 993 4S.
Me too.
Wat is dat ding langzaam,trouwens, afgelopen zondag nog achter gezeten. Geloof dat mijn Audi nog sneller is.
Dus???
M3 is ook sneller dan jou 997
12 apr 2012 20:32
Tilt! schreef::scratch:
De "gewone" 964'en stijgen toch ook in waarde? Waarom de 996 dan niet?
Die lichten worden ooit hip!
Dat zal "typisch" jaren 2000 zijn, de Porsche die niemand moest hebben en nu ineens gewild net vanwege zijn rare uiterlijk. Zoals de Wurlitzer juke-boxen die ooit uit café gesleurd en recht de container in gesmeten werden omdat ze niet deugden. Ga nu eens zo'n Wurlitzer zoeken...
Maar, de 993 blijft de laatste luchtgekoelde. Als je er één hebt: profiteer ervan, als je er geen hebt: er zijn andere 911's
@horn: 't Was eigenlijk 760.000 Bfr. maar om omrekenen te vermijden had ik 't in Euro gezet en nog een beetje afgerond naar boven ook
12 apr 2012 20:33