Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
20 apr 2012 13:02
een vraagje / ik heb een 964 WTL cabrio op het oog . De persoon heeft mij alle copy's van het onderhoudsboekje doorgemaild.
Kan ik aan de hand van de optielijstnrs. uitmaken of het een originele WTL is gelijk hij beweert.
Of kan het ook gecontroleerd worden met de chassisnr ?
20 apr 2012 13:23
Is gebouwd als een 'apart' model in '92 en '93.
Modeljaar kan dus '94 zijn.
Als ik het goed heb heeft een originele 964 WTL Cabrio de exterieur-kleur en interieur-kleur overeenkomstig
Zwarte 964 WTL Cabrio heeft Zwart Interieur
Groene 964 WTL Cabrio heeft Groen Interieur
Blauwe 964 WTL Cabrio heeft Blauw Interieur
Etc.
20 apr 2012 14:00
Vreemd, vriend Streather schrijft over de cabrio WTL: "These models where produced in the model year 1992 only"
Dat zou dus betekenen dat er alleen WTL's zijn in de N-serie...
Maar ook Streather is niet helemaal zeker en houdt een slag om de arm: "It's claimed that there are 1993 versions, but the author has no documentary evidence to support this statement".
20 apr 2012 14:07
PieterZ schreef:Vreemd, vriend Streather schrijft over de cabrio WTL: "These models where produced in the model year 1992 only"
Zo zegt menigeen dat er ook maar 720 van gemaakt zijn
wat zou betekenen; minder dan de 964 Speedster
Hier hebben ze het zelf over slechts 472
20 apr 2012 14:11
Ja dat lees ik ook. 250 for the US waar de WTL the naam "America Roadster" mee kreeg en 750 for the ROW (Rest Of World)... Gelukkig bevestigd AS dat hij het niet zeker weet
Sales talk...
20 apr 2012 14:16
Gok dat de mensen achter Turbo-Look een heel eind in de goede richting zitten, zijn erg fanatiek en proberen bijvoorbeeld ook te "bewijzen" dat er van de
30 Jahre 964 nooit 911 stuks zijn uitgeleverd
20 apr 2012 14:18
la me gokke geen 911 maar 964 stuks
20 apr 2012 14:28
Grapjas
800 en een beetje ...
Er zijn er nog wel een aantal meer op die basis geleverd - maar zonder "badge"
In totaal zou je dus weleens aardig in de buurt kunnen zitten
Overigens is de Jubileum 'gewoon' op de band tussen de andere modellen 964 gebouwd - en die hebben dus geen opeenvolgende chassis-nummers On Topic: Albert, is het een Ollandse of Belgse wagen
20 apr 2012 19:33
Op de site
www.turbo-look.de kan je zien hoe je een originele turbolook kan herkennen aan de code. Vervolgens op de sticker onder de kofferklep kijken en je weet genoeg. Succes!
21 apr 2012 11:31
inderdaad de nr onder motorkap is 964 650 dus volgens turbosite origineel.
Laatst bijgewerkt door
albert1 op 10 jul 2012 23:46, in totaal 2 keer bewerkt.
21 apr 2012 11:51
albert1 schreef: (particulier) vraagt 360000 euro
In Duistland ook mijn gading gevonden voor 400000
Wat 'n geld! ... daar koop je ook 'n leuk huis voor
.
. je gebruikt een nulletje teveel Bij PCA staat een mooie groene in de showroom
21 apr 2012 15:30
http://home.mobile.de/SPORTWAGENOASE#des_158705341Heeft wel nette auto's staan op het eerste oog. Rij er wel eens langs.
Bovenstaande link is een re-import.
21 apr 2012 17:15
Heeft wel geen rode bekleding (Zoals exterieur)
21 apr 2012 17:25
R.O.W.
21 apr 2012 18:13
SORRY MENSEN IK HAD MIJN BRIL NIET OP EN EEN 0 TEVEEL GEZET BIJ DE PRIJS .
IK HEB DE PERSOON VERKOPER AAN DE LIJN GEHAD EN ER BLIJKT NIETS MIS TE ZIJN. ZIJN WAGEN STOND OOK IN DE GARAGE IN CONSIGNATIE TE KOOP VOOR VEEL MEER DAN HIJ VRAAGT.
BLIJKT NA NAVRAAG DAT DE TYPE NR 964 650 ZEKERHEID BIEDT DAT HET EEN ORIGINELE WERKS TURBO LOOK IS MAAR GEEN JUBILE NATUURLIJK.
OF KAN MIJ IEMAND VERTELLEN OF IK MET DE CHASSI NR OOK KAN CONTROLEREN OF HET EEN WTL IS.
IK HEB GEPROBEERD BIJ TURBO-LOOK.DE MAAR HET LUKT MIJ NIET. HAD DRIE KEER INGETIKT EN DAN BLOKKEERD HIJ 24 U.
21 apr 2012 18:15
Jubilee = Coupe
WTL = Cabrio
CAPS LOCK UITZETTEN IS OOK FIJN
21 apr 2012 20:01
Er heeft een jaartje geleden een amathyst kleurige 964 wlt cabrio te koop gestaan op mp. Kon uiteindelijk weg voor 25 k. Helaas wel zonder boekjes maar laatste 10 jaar van de zelfde eigenaar geweest. Nog steeds een beetje spijt van. Model is volgens mij echt uniek gezien de lage productie aantallen; die is voor deze uitvoering namelijk nog lager dan de gemiddelde cs uitvoering.
24 apr 2012 12:52
Ik heb bijna alles rond en ga de wagen vrijdag halen.
Ik zal er dan ook foto's van plaatsen.
Ik merk op dat er niemand met zekerheid de aantallen kan melden. Ik heb ook gezocht en velen zeggen 702 stuks en sommigen 720 stuks.
Nu op mijn chassis nr ijn de laatste 2 cijfers 714. Wilt dat niet zeggen dat er dan meer dan 702 gemaakt zijn? Hij is van 1993.
Wimbledongroen. Wagen ziet er nog zo goed als nieuw uit en kan hem onder de 40 k kopen.
24 apr 2012 13:26
http://www.brinkert.classicdriver.com/u ... ced_searchZo te zien inderdaad verkocht en binnenkort te zien op dit forum.....Gefeliciteerd!
24 apr 2012 15:43
albert1 schreef:... en kan hem onder de 40 k kopen.
Da's niet veel
01 mei 2012 19:54
Mooie bak Albert
01 mei 2012 20:45
Jammer van die antenne op de bovenste raamstijl ...
en de spoiler die het niet doet
01 mei 2012 21:28
Leuk dat het uiteindelijk gelukt en goedgekomen is! Meer foto's graag
01 mei 2012 21:37
albert1 schreef:Ik heb bijna alles rond en ga de wagen vrijdag halen.
Zie nu dat het de WTL van Gerard Ritsch is .
.. ben zelf in September vorig jaar nog even met die man in onderhandeling geweest
... ben je naar Basel gevlogen om 'm op te halen
02 mei 2012 9:12
Ik ben met een vriend tot ginder gereden en heb hem eigenhandig gereden tot hier ( met alle omleidingen ongev. 620km in de gietende regen) zonder problemen. Aan de spoiler scheelt niets ik had hem omhoog gezet voor de foto. En het antennetje dat is nog een foliietje van de jaren negentig. Voor de rest is alles origineel.
En de wagen is inderdaad van GĂ©rard Ritsch. Zeer vriendelijke man. We zijn er zeer goed onthaald. Hij is een echte Porsche liefhebber.
Foto's zal ik in mijn album zetten.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.