Omdat de vakantie eerder viel als gepland besloten Totmbo en ik om maar eens een roadtrip te maken naar de bloemenriviera in Kroatië.
Wij wisten niet zeker of dit ons ging bevallen en omdat de geldkist ook bij ons ook een bodem heeft hebben. Ben ik mij eerst maar eens gaan verdiepen hoe we alles in de 911 konden krijgen. Op het internet is wel te vinden dat het eerder gedaan is maar het hoe en wat vindt je hier niet echt in terug
Omdat ik een redelijke chaos kan creëren heb ik mezelf enige structuur proberen aan te leren en deze probeer ik mede ook te krijgen door de aankoop van een kofferset op marktplaats voor de prijs van 12,50
in de hoop zo de overzichtelijkheid te bewaren bij het in en uitpakken bij het kamperen met de 911.
Het geluk wilde dat de koffers dezelfde kleur hadden als ons interieur en er liep zelfs een klein rood biesje over in de kleur van de carrosserie
na het uitbouwen van de wisselaar is de indeling als volg
Kleine koffer met slaapzakken en 2 persoonsluchtbed onder de kofferklep hier komt later ook de tent nog bij( als blijkt dat het opzetten makkelijk is maar het weer in de tentzak krijgen en geheel ander verhaal blijk
Middelgrote koffer hierin doen we zoveel mogelijk kampeermaterialen zoals pannen bekers kooktoestel lampje noodrantsoen etc etc
grote koffer wordt gevuld met kleren
hand koffer met persoonlijke verzorging en spullen voor een snelle overnachting.
hand koffer 2 kaarten paspoorten tijdschriften boeken.
Ook gaan nog mee 2 stoelen en een gereedschapstas
Dit alles past in de 911 en houden we ook nog zicht naar achteren en voor blijft alles vrij.
we hebben gekozen om de tent en slaapzakken nieuw te kopen en de rest hebben we geleend/gekregen.
eerst nog over gedacht om een opgooi tent te kopen omdat deze staat en ingepakt is in minder dan 1 minuur maar de ronde vorm kan je niet echt kwijt in De Porsche
Dag 1 rijden we via Venlo de 61 op om er bij Boppard vanaf te gaan om te tanken en hier super mooi naar beneden te rijden waar we de route vervolgen langs de Rijn
Engelse getroffen bij het tanken die al 7 jaar terug komen naar D. om te toeren
Tot ongeveer 18 uur s avond doorgereden tot de Chiemsee waar we voor het eerst ons kamp opsloegen en alles in 20 minuten klaar stond
uitzicht over de Chiemsee
eerste Bier(tje) van de vakantie