Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
12 jul 2012 22:38
Omdat mijn achterlichten en reflectorbalk aardig verkleurd zijn ging ik op zoek naar andere/nieuwe voor mijn 964.Gebruikt was er niets bijzonders te koop en nieuw zijn ze momenteel in Nederland niet te krijgen.
Toen kwam ik Lampenfolie tegen en heb de kleur Smoke besteld en het resultaat is werkelijk perfect.
Wellicht hebben andere 964 rijders iets aan deze tip.
12 jul 2012 22:41
Heb je misschien een foto?
12 jul 2012 22:45
Ik zal morgen een foto plaatsen.Is echt heel goed gelukt!
12 jul 2012 23:39
smoke? ben benieuwd. vind ik voor lampen meestal een ongelofelijke petjes kleur. In een ander topic heeft een aantal PF'ers net hun achterlampunits en middenbalk laten spuiten. ziet er top uit. maar kom maar op met die piccies!
13 jul 2012 0:57
Ben ook zeer benieuwd, Group-buy misschien niet nodig geweest.
13 jul 2012 7:17
@delnoy Je hebt je 993 hoes al , nu lampenfolie.....je bent al een eind!!
13 jul 2012 8:06
Ja, reverse engineering lijkt het wel
13 jul 2012 19:16
Als ik de foto's vergroot lijkt het wel of er bellen/vouwen in zitten
Bedriegt de foto - of zit het inderdaad niet strak
13 jul 2012 19:31
Smoke lichten is voor watjes (of petjes, volgens H.). Zwart is gewoon cool.
Voor:
Na:
En ja, de heg is maar weer eens geknipt.
13 jul 2012 20:32
hoe gedaan? gespoten?
13 jul 2012 20:54
Ambachtelijk gespoten door dezelfde John die ook de 964 group-buy deed...
13 jul 2012 21:23
Als je dan toch met de tuin bezig was had je het onkruid ook wel eens weg mogen halen.
13 jul 2012 22:28
@ Paulus - ik zat me net af te vragen of je de witte stukken van de achteruitrijlampen wel rood of zwart mocht spuiten. Achteruitrij verlichting moet toch wit zijn? Ik vind het er overigens wel bruut uitzien. Alsof je een coole dude van het kamp bent
13 jul 2012 22:39
horn schreef: Achteruitrij verlichting moet toch wit zijn?
Volgens mij is achteruitrijverlichting niet verplicht (althans niet voor dat bouwjaar) ... daarnaast gaat het er om wat voor kleur licht het uit straalt .. wat dus best (redelijk) wit kan zijn
13 jul 2012 22:44
Het verbaast me hoeveel licht er nog gewoon doorheen komt. Dacht er aan om die nieuwe 9w Cree LED lampen te moeten monteren, maar dat valt dus wel mee.
Overigens zoek ik nog de juiste procedure om als Roma te kwalificeren. De benz en traantje wegpinkende vriendin met gitzwart, lang haar heb ik al, maar ik wil ook zo graag gratis op stand in Utrecht wonen, met een incidentele oprotpremie als bonus.
13 jul 2012 22:53
PaulusdB schreef:. . . met een incidentele oprotpremie als bonus.
Jaarlijks natuurlijk . . . wel te verstaan
13 jul 2012 22:59
Zo veeleisend ben ik niet, Marcel.
(Misschien dat ik daarom niet door de ballotage kwam.)
13 jul 2012 23:00
Olaf,de folie is er pas opgeplakt en je maakt de folie en de lampen eerst nat.De waterbelletjes worden per dag minder en het duurt een week of 2 eer alles strak zit.Je kunt ook droog werken maar dan kun je de folie moeilijker herplakken als e.e.a.niet helemaal goed zit.
Bos Kabouter : Hoezo is Smoke voor watjes? Als je iets niets bevalt hoef je toch niet te reageren. Overigens kan de folie er weer vanaf als men er bij de APK problemen mee heeft, moet je met gespoten lichten eens proberen.
Horn, de folie laat het witte licht gewoon door.
13 jul 2012 23:02
Ampie schreef: de folie is er pas opgeplakt en je maakt de folie en de lampen eerst nat.De waterbelletjes worden per dag minder en het duurt een week of 2 eer alles strak zit.
Föhnen
13 jul 2012 23:07
Mag ik vragen wat deze folie kost voor twee lampen en de reflector?
13 jul 2012 23:11
Ampie schreef:Smoke is voor watjes
Excuus, Anthony. Smoke is natuurlijk cool, maar zwart is gewoon übercool. Dat bedoelde ik.
Net zoals het fijn is om kamper te zijn, maar pas echt fijn om ook de officiële Roma-privileges te krijgen.
13 jul 2012 23:12
Je moet nog wel wat meer aan je uiterlijk doen om de echte kamper-look te krijgen
13 jul 2012 23:14
... heb je Paul zeker nog nooit IRL ontmoet, Ewout
- of laat je je misleiden door z'n avatar
13 jul 2012 23:15
Ampie schreef:Hoezo is Smoke voor watjes? Als je iets niets bevalt hoef je toch niet te reageren.
proef de sfeer voordat je reageert. niks persoonlijks, gewoon een gebbetje.