Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Epische Porsche trip!

11 aug 2012 22:16

Vrienden van het Porsche forum!

Ik wil langs deze weg verslag doen van mijn 'epische' Porsche trip die ik dekomende 2 weken ga afleggen met mijn '87 911 3.2 cabrio. Vertrokken vanuit Den Haag gisteren, tot Zell am See (en langs de familie Porsche woning). Vandaag via Gmünd, museum en Konstruktionsburo naar de Grossglockner, en die helemaal - 2 keer gedaan. Morgen via de Staller Sattel pas door naar de Alto Adige - en daar de sella ronda rijden.

Kan helaas geen foto's plaatsen op het forum via de IPAD, maar zal link plaatsen naar mijn 'PINTEREST' met mooie plaatjes met 'het menneke' (ja, zo noem ik hem) in de hoofdrol. Hierbij alvast de eerste:

http://pinterest.com/jorisvanbrussel/epic-porsche-trip/

Re: Epische Porsche trip!

11 aug 2012 22:22

Nice Pic :thumleft:

Afbeelding

11 aug 2012 22:33

mooie trip om te doen!

11 aug 2012 22:38

Iig een fijne vakantie..... :thumleft:

Ik ga morgen naar het buitenland, 10 minuutjes en dan zit ik in Duitsland.....lekker rijden daar.... :cheers:

12 aug 2012 20:59

Inmiddels weer een nieuwe pic geplaatst! En wat deed hij het weer goed! Heb enorm getwijfeld over een cabrio (een 'echte' 911 is immers een coupé) maar ik heb er helemaal geen spijt van!

Briljante dag vandaag - over de B wegen van Oostenrijk naar de Italiaanse Dolomieten gereden en verschillende passen gedaan. Geweldig ! Helemaal wanneer die :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: XXX - landgenoten (zeker geen zielsverwanten) met hun Scenics en C - Maxen die met 10 de berg op danwel afgaan - zijn ingehaald :mrgreen:

Morgen het 'proper' Italiaanse landschap in!
Plaats een reactie