Mijn voorkeur gaat uit naar een Duitse, Belgische of Nederlandse wagen en wil niet verder dan 40k op NL-kenteken. Dit is zo'n beetje de steiger-grens van mijn vrouw
Daarnaast een zwart interieur een vereiste. Dat beige/bruine interieur is dus not-done. Handbak is voorkeur, maar geen must. De tip blijft hierdoor gewoon een optie voor mij.
In België staat ook een nette zwarte tip te koop, maar daar gaat niet veel van de prijs vanaf. In Den Haag staat verder ook een (duitse) tip op NL kenteken, maar ook hier blijft de prijs hangen boven de 42k.
Gelukkig is het winter en kan ik rustig kijken naar een geschikt exemplaar. Heb ondertussen mailcontact met de eigenaar van blauwe 4s uit de eerste post.
Heeft geen problemen met Dekra prüfung en is volledig door Porsche dealer onderhouden. Moet nog horen of rekeningen voor handen zijn.
Ben er ondertussen achter dat er vanaf 2005 geen optiesticker meer in de kofferruimte geplakt wordt. Van Porsche Leusden helaas te horen gekregen dat de folder + prijslijst van model 2005 niet beschikbaar is.
Dus als iemand mij hier nog aan kan helpen.....