Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
16 dec 2012 12:21
Beste forum-leden,
Op de site van Elfer vond ik deze blauwe 964 C2.
http://www.elfer.nl/auto.php?id=156&g=0Staat volgens RDW-kentekencheck al bijna een jaar te koop. Is iemand bekend met deze auto? En wat vinden jullie van de vraagprijs van €26.500?
Op de site staat dat hij een RS-onderstel heeft. Kom ik dan nog over verkeersdrempels heen, of is het scheef er op en af? En last-but-not-least: de Cuprohr-uitlaat, maakt die alleen veel lawaai, of geeft deze ook extra power?
Groet,
Bruno
16 dec 2012 12:28
Bruno, ken de auto niet maar ziet er voor km-stand wel goed uit. Kofferdeksel beetje scheef (of de bumperrand!), is oplosbaar. Mooie turbo stoelen! Schoepenrad erg vuil, zou ik laten reinigen. RS onderstel hoeft het niet te zijn, auto kan "gewoon" verlaagd zijn. Is de mijne ook, geeft in de regel geen grote problemen op de weg. Cuprohr geeft naar het schijnt enkele peekaas meer, niet merkbaar. Gaat vooral om de heerlijke grommm vergeleken met standaard Auspuff. Succes!
Laatst bijgewerkt door
ErikE op 16 dec 2012 12:29, in totaal 1 keer bewerkt.
16 dec 2012 12:29
Ken de wagen niet en een koopje vind ik het ook niet. Ziet er op de foto's erg mooi uit en ook de kleurstelling vind ik mooi. Interieur heeft zo te zien wel wat aandacht nodig. Aan de hoogte te zien zou je prima over drempels heen moeten kunnen. Ik zou zeggen, kijken, keuren (AKK) en kopen.
Succes.
16 dec 2012 12:29
Ziet er op foto netjes uit.
Cuprohr geeft zeker geen lawaai maar een mooie sound. Pk's meer zit er niet in
RS onderstel is hard maar je kunt zoals ik de auto op de foto zie gewoon over drempels heen. Zo laag ligt ie niet.
Ga kijken en rijden en de AKK en je weet meer.
Succes
16 dec 2012 12:31
Deze remt igg wel kneiterhard.
Nice thingie!
16 dec 2012 12:37
Hallo Bruno, ziet er op het oog mooi uit. Is in februari ingevoerd (uit welk land). Interessant om te weten ook de onderhoudsgeschiedenis, eventuele schade in het verleden. Modificaties?
Voorzover ik weet geen zorgen v.w.b. RS-onderstel. Bij drempels moet je sowieso voorzichtig zijn. De cuprohr geeft een beschaafd, maar mooi diep geluid. Geen invloed op het vermogen. De kleurencombinatie nightblue metallic en kobalt blauw lijkt mij wat apart....De vraagprijs lijkt mij, gelet o.m. op de km stand, wat pittig.
Succes!
16 dec 2012 12:40
Ook niet onbelangrijk, hij heeft meer power dan je 2.7
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=36486Voor erbij of wil je hem inruilen?
16 dec 2012 12:44
@delnoy: Heb helaas maar plaats voor 1 P. Wordt dus 2.7S inruilen of los verkopen... Reden is inderdaad dat ik meer power wil. Ben er inmiddels achter dat 2.7S veilig opvoeren veeeeeel geld kost.
16 dec 2012 12:51
Dan is een 964 uiteraard een goede keuze. Heb je ook al eens gekeken naar een 996? Nog meer power en toch wel een beduidend modernere auto. En voor die paar tientjes wegenbelasting hoef je het niet te laten.
16 dec 2012 12:56
2enhalvetonkm, voor die prijs lekker laten staan. Staat op marktplaats een met minder km en gereviseerde motor voor minder geld.
Even doorzoeken......
16 dec 2012 13:05
Op de Foto's ziet het er goed uit maar dat zegt niet alles wat is de onderhoud geschiedenis en historie.
Ik vind het interieur er wel minder uit zien maar dat komt wel overeen met de opgegeven Km stand maar met
http://www.colourlock.nl/Is dat mooi te herstellen ik denk ga kijken rijden en zoals iedereen aangeeft een AKK!
Succes!
16 dec 2012 13:12
Mooi complete auto zo te zien. Tja wel veel km maar dat is misschien wel goed juist ! dan zijn er vast heel veel onderdelen al vervangen.Dus ff de historie checken en kopen !!
16 dec 2012 13:43
Delnoy schreef: Heb je ook al eens gekeken naar een 996? Nog meer power en toch wel een beduidend modernere auto
, hey Rob is het laat geworden gisterenavond?
16 dec 2012 13:52
Ja, half twee. Hoezo
16 dec 2012 15:26
Met een glasje te veel op zou ik dat nog niet durven zeggen hier
16 dec 2012 17:18
996??? Voor mij moet het toch wel luchtgekoeld zijn hoor
Mijn eerste P was 3.2, had ik achteraf nooit moeten verkopen. Toen 993 Tiptronic, vond ik wat saai. Huidige 2.7S leuk, maar mij wat te langzaam. Hoop/verwacht dat 964 mooie middenweg is...
16 dec 2012 17:23
Edd997 schreef:Met een glasje te veel op zou ik dat nog niet durven zeggen hier
Waarom niet. Qua prijs kan het best en er is niks mis met een mooie 996 (vind ik dan). TS doet zijn 2.7 weg omdat hij meer PK wil. 996 heeft nog steeds meer paardjes dan een 964. Maar goed. TS schrijft dat het een luchgekoelde moet zijn dus einde 996 idee.
964 is zeker een mooie middenweg maar als het luchtgekoeld moet zijn en je wilt power, kijk dan voor een Turbo of een 993.
16 dec 2012 17:49
964 is zeker een mooie middenweg maar als het luchtgekoeld moet zijn en je wilt power, kijk dan voor een Turbo of een 993.
Als het om power gaat, dan is het "turbo" alternatief te begrijpen. Bij de keus tussen een "gewone" 964 en een 993 zal power nauwelijks een rol spelen.
16 dec 2012 17:54
Is ma ouwehoeren Rob, haha. Ma ts heeft zowat alle luchtblazers gehad, 2.7 964 993, dus een 996 is mss
niet eens zo slecht ideetje, qua power en luxe dan. Of idd een mooie oude tjurbo....965?
16 dec 2012 18:08
964 is zeker een mooie middenweg maar als het luchtgekoeld moet zijn en je wilt power, kijk dan voor een Turbo of een 993.
Staat er nog
1 in Brummen te koop...
Laatst bijgewerkt door
MarcoB op 16 dec 2012 18:10, in totaal 1 keer bewerkt.
16 dec 2012 18:09
Marc' Oh Oh... schreef:Staat er nog 1 in Brummen te koop...
klikhierop
16 dec 2012 18:11
je was me net voor
16 dec 2012 18:16
Da's een serieuze auto, die Turbo bij The Gallery. Ben echter meer van het ongeblazen soort. Volgens mij is de "normale" 964 toch vrij eenvoudig naar 300pk te chippen?
16 dec 2012 19:11
Ja klopt chippen hittedraad cuprorh en je bent er. Ik heb de mijne zo gekocht en kan je vertellen dat die behoorlijk van zijn plek gaat.
16 dec 2012 19:13
Bij de
dealer, prijs klets je nog wel wat af
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.