Ik heb dus echt bewondering voor diegenen, die, weer of geen weer, met hun porsche erop uit trekken. Ik rijd niet in de winter en liefst niet als het regent. Ik weet, dat velen van jullie dat belachelijk vinden, maar......ik kan het niet veranderen.
Vorige week moest mijn porsche 964 uit de winterstalling om de velgen te wisselen (boxter velgen naar de originele porsche design 90 velgen). Mijn porsche heeft in de afgelopen 21 jaar (want uit Californie) geen sneeuw, laat staan pekel gezien. Ik heb dus een bedrijfje ingehuurd om de porsche van Rijnsburg (winterstalling) naar Broek in Waterland (die voortreffelijke Waalgarage) en terug te vervoeren. Heb meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om een cup rohr en K&N filter te laten plaatsen. Hierbij twee foto's van het vervoer (eerste keer gelukt om foto's te plaatsen; weet alleen nog niet hoe ik die groter kan krijgen, misschien iemand een tip). Aanvulling....heb het eindelijk onder de knie
Hartelijk dank voor het vergroten van de foto's. Wie was behulpzaam en hoe is dat gedaan? (Heb het al gevonden

)
Laatst bijgewerkt door
jan-1 op 21 dec 2012 15:41, in totaal 3 keer bewerkt.