Ik heb jarenlang met allerlei stingers gereden, eerst de ventura en later de DSI.
Eerlijk is eerlijk, de DSI werkt fantastisch... Je kunt idd met een druk op de knop de illegale software vervangen voor de legale! Volgens stinger omdat t natuurlijk mogelijk is dat je vanuit een land waar t leggaal is, een land binnenrijdt waar t dat niet is!
Hoe makkelijk is t dan om ff op t knoppie te drukken....
Maar aangaande je vraag, de laatste jaren, dus sinds t illegaal is om met de engelse software te rijden, vond ik t eigenlijk super a-relaxed..... Moest om de haverklap mn meisie instrueren als ze mn auto mee nam... waarna ze dan vervolgens steevast (per ongeluk) de software wistte
Ben ook 1 keer aangehouden voor n rood licht
, stonden ze al naast me voordat ik mn stingertje kon wissen... Is gelukkig goed gegaan, maar ik heb t ding daarna meteen legaal gemaakt, en dus eigenlijk niet meer gebruikt
Na mn auto ingeruild te hebben heb ik eigenlijk geen moment t gevoel gehad dat ik mn DSI mistte...
Moraal van t verhaal, ik zou t oplossen door wat rustiger aan te doen, en mocht je toch los willen gaan, download dan ff Flitsmeister, flitsers of flitsNav, laatste vind ik super!
Als je dan toch voor een detector gaat, neem dan de DSI, is geweldig apparaat, dat dan weer wel....
Overigens begreep ik laatst dat een infrarood garagedeuropener ook de laser van de hermandad stoort, en die mag wel........
weet niet of je een garage hebt want t verhaal gaat dat ze dat dan vervolgens wel weer checken als je aangehouden bent....
t verhaal gaat ook dat je dan 1 keer wegkomt met verbaasd kijken en zeggen dat t ding er waarschijnlijk al in zat toen je de P kocht
Nou ja, hoop dat je der wat aan hebt en succes met je overwegingen!