Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Waar 18.2 kentekenplaat laten maken zonder stempel

12 feb 2013 14:31

Op mijn 911 uit 1972 kreeg ik helaas geen vergunning om een 18.2 kentekenplaat te gebruiken.

Tegenwoordig is het bij de meeste zaken waar men een kentekenplaat kan laten maken zo, dat men het kenteken moet tonen, omdat ze regelmatig controle krijgen van de RDW, en dat ze alleen mogen verkopen wat is toegestaan. Dus, platen met een NL stempel er in..... Een aantal jaar terug was dit nog niet zo (b.v. bij De Haas in Eindhoven)

Weet iemand waar ik nog een blauwe 18.2 plaat "op maat kan laten maken", "zonder stempel"...? Ik heb een heel mooi oud license plate frame bij m'n auto gekregen en wil dat graag gebruiken......

Thanks,

-M.

Re: Waar 18.2 kentekenplaat laten maken zonder stempel

12 feb 2013 14:47

kentekenplaat.nu volgens mij

12 feb 2013 15:36

Die heb 'k al gecontact... Zit notabene bij me in 't dorp..... Ze kunnen wel zonder stempel leveren, maar tevens kunnen ze alleen de standaard maten maken (11 x 31cm).. Mijn plaatje moet 3,5cm hoger zijn, en dat past bij hun niet in de pers... :roll: :?

12 feb 2013 15:43

twee opties:
http://www.elfram.nl/
http://www.wittekentekenplaat.nl/shopex ... 2+plaat%29 ze roepen wel dat het een voorwaarde is, maar schijnen wel de platen gewoon te maken en te versturen.

:salut:

12 feb 2013 16:55

Nog een optie: een kentekensticker bij Jeroen914 laten maken.
Is alleen niet op reflecterende folie, maar wel in het juiste letterfont, i.t.t. andere leveranciers.

12 feb 2013 20:55

Los van waar je die donkerblauwe platen kunt laten maken: waarom mag je dat bij jouw auto niet?

Je auto dateert toch van vóór 1 januari 1978 en dan mag je gewoon donkerblauwe platen voeren...

Ik snap 'm effe niet. :?

<edit>

18.2 ... Dat zijn die k*tkleine Amerikaanse platen...
Excusez

Sticker laten maken, zou ik zeggen

12 feb 2013 22:38

Bel eens met Kuyntjes in Nieuwland (bij Gorinchem). Gezellig, rommelig en ouderwets zaakje waar de eigenaar op klompen je graag verder helpt. Laatst kon ik nog gewoon blauwe platen bij hem bestellen, desgewenst met luxe oplegletters. Meen dat ik 40 euro voor 2 platen betaalde.

0345-599456

12 feb 2013 22:46

Het moet een Amerikaanse blauwe plaat zijn... Zoals ik al zei is het voor een oud dealer frame, voor de "achterzijde" van de auto.... Aan de voorzijde heb 'k al een sticker(tje), die kan 'k op het werk maken, maar voor achter in een license plate frame is dat niet echt mooi..

Elfram kan in ieder geval al wat maken met een achterplaatje in dezelfde kleur...... Da's al een optie, maar 'k zoek nog effe verder... Bovenstaande tip is misschien nog wat.. :)

Afbeelding

12 feb 2013 23:31

Leuk aandenken van Magnus :thumleft:

13 feb 2013 9:27

André schreef:Leuk aandenken van Magnus :thumleft:

Hey Andre,

Geen aandenken van Magnus.... Hij heeft inderdaad een aantal repro frames van Brumos.. Die van mij is nog een oudje.... Dit oude frame is wat dunner uitgevoerd, en als je naar de J kijkt heeft deze geen bolletje bovenaan, dat hebben de repros wel (info van Early 911S).. Ik schrok van de bedragen die voor die frames worden betaald. 'K heb deze voor 4 tientjes gescoord en toen 'k 'm voor de gein op Early S zette bood iemand me bijna 10x zoveel voor dit dingetje.... Vasek Polak en Chick Iverson frames schijnen ook nogal populair te zijn bij de liefhebbers...

13 feb 2013 11:18

Mooi frame! Zou hem goed vastschroeven op je auto, anders is ie zo weg...

13 feb 2013 23:43

Bij Elfram in Waalwijk
Voor een paar tientjes mooie "echte" platen op mij 1988 US 911 3.2
Het kon nergens! maar, vorige week laten doen
Heeeeel blij met deze firma
Ooh ja, ze hebben ook de juiste houders in chrome en ophangbeugels
Allemaal voor een paar tientjes en mooi werk
Succes!!

14 feb 2013 8:45

Het zou inderdaad zo maar eens kunnen gebeuren dat door Frans uit Waalwijk mijn kentekensticker door een 'echte' plaat vervangen wordt...
Bedankt voor tips hier, heren.

23 feb 2013 10:53

Hij is binnen, keurig 18.2 plaatje. :ba:

Incl btw en verzendkosten, minder dan twee tientjes.
:salut: bedankt, Frans.
Plaats een reactie