Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Welke route nemen?

14 feb 2013 11:39

Beste medeliefhebbers,
Morgen (vrijdag) ben ik van plan om voor een weekendje naar Fulda in Duitsland te gaan. Welke route raden jullie mij aan? Gewoon de navigatie volgen of raden jullie een betere/bredere en minder drukke Autobahn aan?

Ik dacht ik via A12, over Arnhem naar Duitsland rijden en daar de A3 tot Bottrop, dan de A2 tot Dortmund en daarna A44 naar Kassel en vandaar de A7 naar Fulda.

:drive:

Re: Welke route nemen?

14 feb 2013 12:27

Ik zou gewoon de navi volgen.... doorrijden kun je toch wel :drive:

14 feb 2013 12:33

winerbanden verpflicht?

14 feb 2013 14:26

Heb ik al, echter mag niet harder dan 240 :(

14 feb 2013 16:42

Weet niet wanneer je gaat rijden maar op die route zul je misschien op de A7 na toch niet vreselijk kunnen jakkeren. A3 is tweebaans tot knooppunt oberhausen en meestal zo druk (vrachtwagens) dat je toch niet heel snel kunt rijden. Dan A2 is in het Rurhgebiet een stuk begrensd, verder wel 3 baans dus dat gaat goed. A7 is meestal wel goed, ken dat stuk niet heel goed maar moet lukken.

En winterbanden 240, zou als ik jou was bij deze temperaturen met een gerust hart af en toe even stukkie doortrappen. Misschien niet bijj 25gr celsius anderhalf uur lang topsnelheid rijden....

14 feb 2013 22:39

Hou je rekening met het sneeuw- en ijzelfront ?? :thumleft:

15 feb 2013 19:03

Ook mijn favoriete route naar het Zuiden. Het meeste is onbegrensd. De A44 kan erg druk zijn en is vierbaans. Het goede moment van de dag kiezen is wel belangrijk.
Plaats een reactie