21 feb 2013 20:32
21 feb 2013 20:35
21 feb 2013 20:55
Je hebt ook al een 993 zie ik...
21 feb 2013 21:03
Dat wordt huilen. Zou maar eerst eens informeren wat je er voor terug krijgt.Pacoloco schreef: Maar een auto die ik geweldig vind inruilen na een jaar is ook zo wat.
21 feb 2013 21:36
21 feb 2013 21:40
Pacoloco schreef:PS het is niet mijn opzet hier een lucht vs water topic van te maken.
Pacoloco schreef:.. steeds naar de 964 blijf kijken. ..vind ik de 964 ''de'' 911 qua looks
21 feb 2013 21:48
21 feb 2013 23:28
22 feb 2013 9:00
22 feb 2013 9:21
Je hebt ook al een 993 zie ik...
in mn dromen wel, helaas niet IRL. Waarom denk je dat?
22 feb 2013 9:59
Dat wordt huilen.
ik weet niet wat ik wil...
22 feb 2013 10:28
22 feb 2013 10:34
Pacoloco schreef:Je hebt ook al een 993 zie ik...
in mn dromen wel, helaas niet IRL. Waarom denk je dat?
Misschien is proefrijden inderdaad wel juiste weg om te bewandelen. Maar een auto die ik geweldig vind inruilen na een jaar is ook zo wat.
22 feb 2013 10:43
22 feb 2013 10:56
22 feb 2013 10:59
22 feb 2013 11:09
jan-1 schreef:Aan de reactie van mijn voorganger (de 911 gek) kun je zien hoe persoonlijk de keuze voor een bepaald type is. Hij stelt bijvoorbeeld, dat de "looks" van de 997 eigenlijk beter is dan die van de 993 of de 964. Ik kom tot de tegengestelde conclusie. De 993 en de 964 hebben een design, dat in mijn ogen, niet is geevenaard door de opvolgers.
Ik heb enige jaren in een 993 gereden. Een fantastische auto zowel wat rijeigenschappen als design betreft.
Maar ook toen viel mij op hoe puur de 964 eruit zag. Na de verkoop van mijn 993 heb ik eerst overwogen om een 993 S of 4S te kopen. Maar ik had toch moeite met een prijs van ca €50.000 voor een auto ouder dan 20 jaar. Ik heb toen besloten om een goede 964 (met relatief weinig kms, niet te veel voorbezitters, ongevalvrij en een "lückenlose" onderhoudsgeschiedeniste) te zoeken van rond de €20.000. Uiteindelijk heb ik een pracht exemplaar gekocht voor (inclusief aanpassingen, wat reparaties e.d.) rond de €30.000. Ook een behoorlijk bedrag, maar dan heb je ook wat.
22 feb 2013 11:21
De 993 en de 964 hebben een design, dat in mijn ogen, niet is geevenaard door de opvolgers.
De 964 heeft geen design.... ze hebben gewoon het bestaande model gepakt en daar weer eens wat dingen aan verbetert/verandert. Juist daarom is het voor mij de ultieme klassieke 911.
22 feb 2013 12:20
22 feb 2013 12:28
jan-1 schreef:Maar ook toen viel mij op hoe puur de 964 eruit zag. Na de verkoop van mijn 993 heb ik eerst overwogen om een 993 S of 4S te kopen. Maar ik had toch moeite met een prijs van ca €50.000 voor een auto ouder dan 20 jaar.
22 feb 2013 12:31
Pieter_996 schreef:Ook ik (als overtuigd waterkoeler, ik gebruik namelijk zelf ook water als ik wil afkoelen in de zomer en geen lucht)...
22 feb 2013 12:37
Pacoloco schreef: maar het ietwat modernere interieur en de leeftijd van de auto hebben me over de streep getrokken.
22 feb 2013 12:46
Vanwege je opmerking in dit topic...
22 feb 2013 12:50
22 feb 2013 12:55
wat is daar (ondertussen) aan veranderd