Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Het dak kan er af ! voor het eerst open gereden !

02 maart 2013 19:19

Mensen , ik heb vandaag voor het eerst gereden met het dakje er af !
toen ik de Boxster kocht zat er een hardtop op en die is er niet af geweest
vanwege het slechte weer .. nu kon ik voor het eerst het echte Boxster gevoel ervaren

man na de bypass uitlaat en nu dus dakje er af begin ik toch wel heel erg verliefd te worden
op mijn boxster (na een Alfa Spider en een Fiat Barchetta weer ik al wat cabriorijden is)
Ze is snel , snerpt heerlijk door de straten en met het dak er af voelt de auto aan alsof
het dak er op zit zo stijf en stevig .... Heerlijk !

ik ben om ! (oh ja 5 graden is wel koud moet ik zeggen ondanks dat de kachel zijn best deed :) )

Re: Het dak kan er af ! voor het eerst open gereden !

02 maart 2013 19:24

stoelverwarming of Jaegerondergoed ?

02 maart 2013 19:26

Welke bypass heb je laten doen?

Ben dit nl. ook van plan... :drive:

02 maart 2013 22:48

Pinin39 schreef:Mensen , ik heb vandaag voor het eerst gereden met het dakje er af !
toen ik de Boxster kocht zat er een hardtop op en die is er niet af geweest
vanwege het slechte weer .. nu kon ik voor het eerst het echte Boxster gevoel ervaren

man na de bypass uitlaat en nu dus dakje er af begin ik toch wel heel erg verliefd te worden
op mijn boxster (na een Alfa Spider en een Fiat Barchetta weer ik al wat cabriorijden is)
Ze is snel , snerpt heerlijk door de straten en met het dak er af voelt de auto aan alsof
het dak er op zit zo stijf en stevig .... Heerlijk !

ik ben om ! (oh ja 5 graden is wel koud moet ik zeggen ondanks dat de kachel zijn best deed :) )

Vandaag ook open gereden en dat ging prima. Niks koud hoor :cheers:

02 maart 2013 23:04

Goede keuze in ieder geval..... :thumleft:

02 maart 2013 23:23

Tofke 72 schreef:Welke bypass heb je laten doen?

Ben dit nl. ook van plan... :drive:

Door een kennis van me laten doen : Albert Lukens van Lukens Tuningservice uit Assen !
gewoon buisjes gelast zoals in een ander topic te vinden . is gewoon een zeer mooi geluid !

03 maart 2013 18:57

Lekker hé!!!! Genieten hoor, open rijden.
Twee weken geleden onze nieuwe 997 opgehaald in Engeland en gelijk van de boot af, in Calais, even open gereden. Stoelverwarming aan.
Van mij mag de lente beginnen. Véél plezier met de Boxster. :thumleft:

Léon.

03 maart 2013 19:03

Zeg Dodo of Leon, waarom vervang je die depri avatar niet door iets leukers :cry: :cry:

03 maart 2013 19:17

Jan A. (997 4S) schreef:Zeg Dodo of Leon, waarom vervang je die depri avatar niet door iets leukers :cry: :cry:

Gaat wel gebeuren hoor.
De nieuwe moet echter nog door de invoer/RDW/ etc. Zodra daar mee gereden kan worden, maak ik een paar fotootjes.
Zal kijken of ik vóór die tijd iets kan regelen.

Léon.

03 maart 2013 19:27

Jan A. (997 4S) schreef:Zeg Dodo of Leon, waarom vervang je die depri avatar niet door iets leukers :cry: :cry:

Gaat wel gebeuren hoor. Moet alleen met de nieuwe noog naar de RDW en zo. Als ik de weg op kan maak ik wat fotootjes.
Zal kijken of ik tot die tijd wat anders neer kan zetten om de demotiverende uitstraling te elimineren.
Het wordt tenslotte ook eerdags lente, mag ik hopen. :drive:

Gr. Léon
Plaats een reactie