Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Pekel ?

23 maart 2013 18:17

...wil morgen eigenlijk met de 911 de weg op. Verwachten jullie dat er gestrooid is/ wordt? Maw zal er nog veel pekel op de weg te vinden zijn?

Re: Pekel ?

23 maart 2013 18:18

... ff met een natte vinger over het wegdek gaan en proeven :idea:

:sick:

23 maart 2013 18:21

Zolang er geen neerslag valt strooien ze volgens mij niet :pale: Maar de wegen zien nog aardig
wit van het strooizout.

Denk dat het nog wel even duurt voordat alles weg gespoeld is :popcorn:

23 maart 2013 18:24

Sneeuw blijft niet liggen en de wegen zijn hier inmiddels weer helemaal droog.
Geen strooiwagens gezien noch in aantocht.
Kortom: :drive:

23 maart 2013 18:25

Ik heb net een rondje gedaan van 150 km (Den Haag utrecht en omstreken). Porsche was ondanks dat het droog was wel wit van de pekel. Dus tja wassen daarna denk ik. :roll:

23 maart 2013 18:26

WillemB schreef:Zolang er geen neerslag valt strooien ze volgens mij niet :pale:

Het beste effect van strooien is toch om dat voor de neerslag te doen :?:

23 maart 2013 18:28

:lol:

Dus jij vermoedt/ verwacht dus wel zout/pekel ? ....

23 maart 2013 18:30

Gewoon rijden daar kunnen ze toch wel tegen!!

23 maart 2013 18:35

Ben niet zo bang voor buitenkant, meer voor onderkant/ chassis....om nu een ritje te doen en dan weer voor een paar weken de garage in met een onderkant vol pekel..... Tsja....weet niet of dat oude beestje daar goed tegen kan....

23 maart 2013 18:36

Het beste effect van strooien is toch om dat voor de neerslag te doen :?:

Jawel, maar dan moet er wel verkeer zijn anders helpt het strooizout nog niet, dus Jeroen :drive: :drive: :mrgreen:

23 maart 2013 19:29

Hier in het noorden zijn de wegen zo zout als de Dodezee. Vanmorgen de BMW even gewassen. Daarna boodschapjes gedaan en toen ik terug kwam was de auto alweer helemaal wit van het zout. Het lijkt mee te vallen op de weg omdat het droog is maar voor het zout van de afgelopen periode een beetje weg is... :bang:

23 maart 2013 19:31

Olaf schreef:... ff met een natte vinger over het wegdek gaan en proeven :idea:

:sick:

Hmmm...
Smaakt naar roadkill.... :mrgreen:
Soort haggis.

23 maart 2013 19:39

Goed voor je immuunsysteem in ieder geval :D

23 maart 2013 20:04

Natuurlijk ligt er nog veel pekel op de weg... Ik zou niet met een Carrera 3.0 de weg op gaan nu...

23 maart 2013 22:24

WillemB schreef:Maar de wegen zien nog aardig wit van het strooizout.

Hier in BEL (echter tegen grens met NED) zien de wegen wit van de sneeuw; dun laagje evenwel :roll:
Kijk eens op buienradar.nl Jeroen voor morgen?

23 maart 2013 22:31

Hier zijn de wegen ook nog wit,laat de C3 maar staan.

23 maart 2013 23:15

Ok. Duidelijk . Thanks,

23 maart 2013 23:26

Ik ga m morgen toch uitlaten. Kan nie wachten.

23 maart 2013 23:27

Zout ligt er nog, en in ruime mate ook....de mijne blijft mooi binnen....moet wel omdat hij nog steeds geschorst is... :mrgreen:

24 maart 2013 0:21

Mijne blijft ook binnen.... Onder de rivieren liggen er nog grote hoeveelheden pekel....

Van de week was alles weg na die natte sneeuw, en toen is er niet meer gestrooid... Ik dacht al eens lekker te kunnen gaan rijden in de dagen er na.... Ja, dat dacht ik.. 's Avonds waren de wegen helemaal droog en liep ik even naar buiten om iets uit m'n bus te pakken, komt er net zo'n gemeentewerker voorbijgereden met een strooiwagen!! Shiiiiit!! Grrr... Ik kan niet wachten om te gaan rijden... Nog maar en weekje geduld hebben..

24 maart 2013 2:07

Vandaag met enkele PF'ers een tour gemaakt geloof me, er lag meer pekel dan sneeuw. Wagens zagen eruit. :mrgreen: Lekker joh :cheers:

24 maart 2013 7:37

GhostRider schreef: haggis

Er zullen er niet veel zijn die dat kennen :wink:

24 maart 2013 10:24

Als je in Schotland vertelt hoe een oorspronkelijke frikandel gemaakt wordt dan staan ze je daar net zo vreemd aan te kijken. :mrgreen:

24 maart 2013 10:24

zo staat ie er vanmorgen bij er zal nog wel flink gestrooid zijn.

Afbeelding-Afbeelding

24 maart 2013 10:58

Mooi logo :thumleft:
Plaats een reactie