03 apr 2013 20:26
03 apr 2013 21:47
03 apr 2013 21:52
03 apr 2013 21:54
03 apr 2013 22:00
maurice schreef:Correct Remmel anders ging iedereen direct een auto naar Duitsland uitvoeren en weer terug halen
Anderom is de stelling wel waar. Een auto die eenmaal is ingevoerd in Nederland moet BPM over betaald worden maar die BPM krijg je niet meer terug bij uitvoer.
04 apr 2013 9:05
04 apr 2013 10:40
04 apr 2013 11:00
04 apr 2013 11:06
04 apr 2013 11:20
04 apr 2013 12:03
Pieter_996 schreef:Als je auto na 1-1-2006 in NL eerste registratie heeft gehad en nu weer uitvoert krijg je gewoon (rest) BPM terug. ik wel iig toen ik mijn 996 2jr na invoer weer terug meenam naar duitsland
04 apr 2013 13:19
04 apr 2013 16:49
04 apr 2013 17:36
04 apr 2013 18:24
2000 gtv schreef: Nu ik hem plaats bedenk ik me dat er op een 1992 helemaal geen BPM meer zit
05 apr 2013 22:21
05 apr 2013 22:39
06 apr 2013 9:15
06 apr 2013 9:33
06 apr 2013 9:42
06 apr 2013 12:19
06 apr 2013 12:33
porschefabian schreef:elke auto waar reeds bpm over betaald is en waar deze ( met name na 2006) niet is teruggegeven kunnen makkelijk door wie dan ook terug ingevoerd worden.
Het hoeft geen verhuisboedel te zijn..
De 996 turbo welk ik uit B gehaald had was ook een ex NL en bij import geen bpm kosten gehad.
Dus importeur je een jongere nler terug , vraag ff bij de belasting na of er een teruggave is geweest en bereken je voordeel...
06 apr 2013 12:43
Pieter_996 schreef:Mooi ding hoor, poeplelijk interieur (persoonlijke mening)
06 apr 2013 13:24
Lambiek schreef:toen ik de SLK van mijn vrouw in 2011 herinvoerde naar NL. en verkocht konden gewoon de originele platen ( met opgelegde cifers en letters ) er weer op. Platen hadden ze nooit teruggevraagd bij verhuisexport . Geen problemen bij RDW, dus geen lelijk 1-tje op het kenteken.
De originele NL platen van mijn 964 heb ik ook nog steeds
Gruss Rene
06 apr 2013 13:57