Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Interieur spray mat of glans

27 apr 2013 14:01

Na een grondige poetsbeurt vd buitenkant wil binnen ook ff doen. Nu zag ik dat je 2 soorten spray hebt.
Wat zouden jullie adviseren voor de dash. Mat of glanzend dash is trouwens standaard plastic.

Re: Interieur spray mat of glans

27 apr 2013 14:15

Er zitten hier verschillende detailers op het forum met voldoende ervaring. Dus er zal snel genoeg een reactie komen.

27 apr 2013 14:16

Ik gebruik af en toe Smartwax dressing voor kunststof delen. Prettig product, glanst niet.

27 apr 2013 14:37

De voorkeur van de meeste klanten met duurdere auto's is vaak een matte afwerking, teveel glans doet vaak af als "plastic look", maar is vaak een persoonlijke voorkeur. Het kan in sommige gevallen ook een mooier resultaat geven.

Natural look van poorboys zit daar tussen in, gewoon te vinden bij carclean en valt bij veel mensen goed in de smaak, zowel de geur als de looks. Smart dressing daarentegen is een prima alternatief, mooie matte afwerking, fool proof en heeft een anti statische werking.

27 apr 2013 15:50

Heeft iemand een foto van mat 964 interieur ?

27 apr 2013 15:54

MAT

Teveel glans weerspiegelt in de voorruit en vertroebelt dus het zicht :shock:

Om die reden heb ik dan ook veel alcantara toegepast (zoals je ook veel in de racerij of de extreem sportieve modellen ziet).

27 apr 2013 16:03

renetrzes schreef:Heeft iemand een foto van mat 964 interieur ?

Een 993 interieur, mag dat ook ??

Afbeelding

In alcantara, mat genoeg??

29 apr 2013 15:36

Wij brengen alleen maar dressing aan op het kunststof die gematteerd is en zonder silliconen, als je glans erop doet krijg je vaak last als je de zon erop hebt staan en het staat erg goedkoop, maar dat is persoonlijk

29 apr 2013 18:34

En hoe heet dat spul ? zit dat in een spuitbus of potje?

29 apr 2013 18:38

Cock-pit-spray-mat :mrgreen:

29 apr 2013 18:52

bully met alle respect maar wij gebruiken geen cockpitspray!!! misschien dat de hobby poetser dat gebruikt?
wij gebruiken de dressing van koch chemie.. silliconenvrij

29 apr 2013 21:32

... alles behalve glans !

29 apr 2013 21:44

Ik zou zeggen, spray hem lekker glans, en plaats hier even een foto, hebben we wat te lachen. Ik vind het er altijd vreselijk uitzien, dat goedkope spuitbussenspul op dashboard en banden. Waarom zou je er iets op spuiten? Beetje glassex, doekje, klaar voor een jaar.
Plaats een reactie