Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

achterspoiler panamera

08 jun 2013 0:03

Ik ben geen fan van de Panamera. Nooit geweest.

Maar gisteren reed ik bij een tankstation weg, achter een Panamera de snelweg op. Bij - volgens mij - 80 km/u kwam de beweegbare spoiler omhoog. Hoewel ik me echt meen te herinneren dat ik eerder een spoiler uit 1 stuk gewoon omhoog zag komen als bijvoorbeeld bij een 964 of 993, kwam deze spoiler omhoog, deelde zich in het midden in tweeen, de beide delen schoven naar de zijkanten en er kwam een derde stuk tussen in het midden. Zag er erg koel uit! 8) Nooit eerder gezien, vond het een klein, maar bijzonder belevenisje in mijn saaie bestaan :cheesy:

stilstaand

in de sprint

Re: achterspoiler panamera

08 jun 2013 0:29

horn schreef: Nooit eerder gezien, vond het een klein, maar bijzonder belevenisje in mijn saaie bestaan :cheesy:

We zijn nu allemaal heel blij voor je :mrgreen: :wink:

08 jun 2013 0:56

Binnenkort is er een upgrade beschikbaar voor de voorspoiler, mits je PASM hebt.
Bij het naderen van een verkeersdrempel vouwt je voorspoiler zich automatisch in en gaat je vering in de straffe stand.
Porsche Active Spoiler Management :mrgreen:

08 jun 2013 7:50

En nu? Mini wordt vervangen voor panamera? :mrgreen:

08 jun 2013 7:53

Cool.
Mannen bij Porsche hebben zeker ook vroeger veel tv gekeken..

http://www.youtube.com/watch?v=aiUphpBwtWw&sns=em

08 jun 2013 7:56

Master Ken schreef:En nu? Mini wordt vervangen voor panamera? :mrgreen:

Waarschijnlijk voor een andere mini. :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=1P_EZk7SlOQ&sns=em

08 jun 2013 10:12

Wat betreft de looks, ja niet de mooiste, maar een heerlijke grote auto om in de rijden!

08 jun 2013 10:21

Panamera is niet fotogeniek. IRL vind ik het toch wel een vette wagen.Zelfde geld eigelijk voor de Audi a7.

08 jun 2013 12:07

Ik begrijp ook wel dat het een onmogelijke klus is voor Porsche om voor zo'n lomp grote auto een spoiler te ontwikkelen die bestaat uit één geheel. Je mag veel verwachten van ze maar dat niet. :mrgreen:

08 jun 2013 13:05

Tja, ik weet niet hoor.... Ziet er zo kwetsbaar uit allemaal. Ben sowieso geen Panamera fan.

08 jun 2013 13:56

Master Ken schreef:En nu? Mini wordt vervangen voor panamera? :mrgreen:

zeker niet. ik ben nog steeds geen panamindera fan. vind het een lelijke auto. net als een audi a7. vind ik ook lelijk. maar ja, iedere sjaak zijn eigen smaak.

08 jun 2013 14:03

Ja zo'n A7 is ook echt afzichtelijk (vind ik). Met name met uitgeklapte spoiler. Ziet er uit als een transformer.

08 jun 2013 14:09

horn schreef:maar ja, iedere sjaak zijn eigen smaak.

Jij niet Enguess. JIJ hebt een goede smaak :cheesy: :mrgreen:

08 jun 2013 14:20

Ik had het ook nooit eerder gezien, vind het er erg cool in zien. Dat doen ze dan toch weer goed!

08 jun 2013 14:40

horn schreef:[Jij niet Enguess. JIJ hebt een goede smaak :cheesy: :mrgreen:

Tja, het is aan talent, dat grote verantwoordelijkheden met zich meebrengt.... Ach, tegen wie heb ik het: jij weet ook hoe het is om precies te weten wat mooi is en wat niet :mrgreen:

08 jun 2013 14:48

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

08 jun 2013 18:21

Enguess schreef:Tja, ik weet niet hoor.... Ziet er zo kwetsbaar uit allemaal. Ben sowieso geen Panamera fan.

Als je weet dat een spoiler dient om meer druk te zetten op de achterwielen, denk ik toch dat zo'n dingen wel zeer stevig zijn.

08 jun 2013 23:39

Zie het ook nu voor het eerst. Alleen bij de Panamera Turbo? http://www.youtube.com/watch?v=64sDye4roVM

Vind de Panamera en de A7 geweldige auto's trouwens hoor!

09 jun 2013 13:53

Enguess schreef:
horn schreef:[Jij niet Enguess. JIJ hebt een goede smaak :cheesy: :mrgreen:

Tja, het is aan talent, dat grote verantwoordelijkheden met zich meebrengt.... Ach, tegen wie heb ik het: jij weet ook hoe het is om precies te weten wat mooi is en wat niet :mrgreen:

Waar is de strooppot?? :^:

10 jun 2013 13:56

Die spoiler.....
Het kan dus nog erger.....
Wat zou de ondergrens voor de Porsche Design afdeling zijn?
Een SUV?

10 jun 2013 16:43

jij bent ook altijd het zonnetje in huis he Cazzo :popcorn:

10 jun 2013 18:12

Cazzo Super Veloce schreef: Wat zou de ondergrens voor de Porsche Design afdeling zijn?

Een groen leren interieur :mrgreen: :mrgreen:

10 jun 2013 18:38

Die spoiler zit standaard op de turbo en ik dacht ook op de GTS.... wel apart om te zien uitklappen :)

van voren vind ik de panamera best mooi het is alleen die bochel....aiii....

10 jun 2013 19:54

Gelukkig zie je die niet als je erin zit. Dit in tegenstelling tot dat groene interieur van Cazzo :)
kijk maar in mijn album voor een voorbeeld :mrgreen: ]

10 jun 2013 21:15

He, Floor, wij weten beiden dat een groen interieur een teken van goede smaak is :thumleft:
Blauw mag ook, zwart daarentegen :thumbdown:
Plaats een reactie