na jaren lang Porsche,s te hebben gereden ben ik kort geleden over gestapt naar een Ferrari mijn laatste Porsche was een 996 c2, begin dit ging ik over naar een Ferrari 348 , nou ik kon er niet aan wennen,, de auto is prachtig maar het rijden vindt ik niks ,nu heb ik afgelopen week weer een Porsche aangeschaft een 996 Turbo 2001 echt wat een kanon ,,en ik, ik ben helemaal weeeeeer blij
nou daar kan ik kort in zijn: een 355 weet ik niet , maar een 348 geen stuur bekachtiging , moeilijk schakelen, erg stug, alles voelt aan dat het gister al kapot had kunnen gaan ,ik pak graag s,avonds effe de auto om een stukje te gaan rijden maar met de ferrari had ik daar geen plezier in , en posche is vele malen degelijker en super om in te rijden
de vorige keer hebben 2 van knaapjes mijn wagen half gemolesteerd ,,, enhe ik ben er klaar mee ,,, je weet het misschien nog wel ik heb ze in lelystad even toegesproken evenals de ouders en anders gingen ze gewoon met de bus terug maar de terug weg was het niet anders !!! nee voor mij niet meer.
ik heb hem in NL geruild met de ferrari ,hij komt uit het buitenland maar boekjes met de gegeven beurten zitten erbij en heeft zeer veel onderhoud gehad en heeft 135k gelopen nu
Begrijp je verhaal! Heb destijds ook proefgereden in een F348, blijft een ervaring echter wel ernstig gedateerd uiteraard vergeleken een 996. Maar in het tijdperk gezien blijft het een erg gave wagen, hard werken en puur. Heb nu zelf een uitstapje gemaakt na 10 jaar Porsche naar Italiaans, namelijk Maserati. Geweldige sensatie, de power, de biturbo V8 met rvs Tubi's, puur genot! Iedere auto heeft zijn charmes!
Gefeliciteerd met je Porsche. je rijdt alleen wel wat exclusiever met een Ferrari dan met een 996. Dat zo'n Ferrari wel erg spartaans aanvoelt.... ja dat is het mooie ervan. Net als een oude Porsche. Maar als je daar niet van houdt, dan lekker terug naar de moderne tijd....... 996 ....997
Ik ben heel benieuwd naar de auto. Het is voor mij een wijze les en weet nu ten minste zeker dat ik geen Ferrari zal kopen in de toekomst. Toch ook maar een Turbo of een 4S met X51!
Maar inderdaad, die 348 was wel erg mooi hoor.. Enne, geen stuurbekrachtiging, een wat oudere P heeft dat natuurlijk ook niet. Lijkt mij wel een auto die je al helemaal nergens durft neer te zetten, en bij het slechter in elkaar zitten qua degelijkheid kan ik me natuurlijk direct wat voorstellen. 996T is dan natuurlijk ook wel een mooi monster, ongetwijfeld ook voelbaar meer power dan de 348. Gefeliciteerd!!