Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Le mans wie volgt het live?

22 jun 2013 23:42

Mooie wedstrijd. porsche doet het goed zie ik. Tussenklassement overall plek 22 :oops:
Laatst bijgewerkt door renetrzes op 23 jun 2013 0:03, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: Le mans wie volgt het live?

22 jun 2013 23:45

Kijk kleine stukjes :mrgreen:

22 jun 2013 23:46

Wordt nog spannend tussen Audi en Toyota.

22 jun 2013 23:47

Mooie onboard beelden. de Toyota hybride gaat ook als de brandweer.

22 jun 2013 23:51

Zeker mooie beelden....is soms net of ik een computerspel aan het doen ben :shock: . Ik weet niet of ik het ga redden om tot de finish te blijven kijken. :pale:

23 jun 2013 0:37

Ik volg het(nog even)op http://www.24h-lemans.com :arrow: suivez la course

23 jun 2013 0:50

Mooi verhaal van die Jann Mardenborough die voor Nissan uitkomt. Won twee jaar geleden de GT Academy vanachter zijn PlayStation, en nu rijdt hij op Le Mans. Mooie wedstrijd tot nu toe ondanks het trieste ongeluk.

23 jun 2013 1:05

Zeer mooie beproeving altijd, bizarre klapper in het begin.. De beelden vanuit achterligger gezien.. Uitbreken en in een keer zeer abrupte stuurbeweging en einde verhaal.. :(

23 jun 2013 10:35

Ook hier wordt Le Mans intensief gevolgd (TV / Radio Le Mans / Internet). Het wordt heel spannend voor Porsche met de nieuwe RSR (GTE Pro). Helaas wel in de schaduw van het trieste ongeluk dat concurrent Aston Martin trof...

23 jun 2013 10:52

Ondanks het tragische ongeval een mooie race om te zien. Nooit saai in ieder geval.

Ook een mooie locatie om te camperen trouwens... :D

23 jun 2013 11:08

Ze hebben wel geluk met het weer zo te zien. Wel respect voor die coureurs en alle mensen erom heen omdat 24 uur vol te houden.

23 jun 2013 11:10

Mooiste race van het jaar, porsche doet het goed met de nieuwe rsr. Volgend jaar wordt nog mooier met de nieuwe lmp1 van porsche.

23 jun 2013 12:04

Gisteravond en vandaag al de nodige uren naar RTL7 gekeken (en Eurosport tijdens de reclame). Porsche doet het (tot nu toe) erg goed in beide klasses. Af en toe wat regen maakt het nog leuker, maar het fatale ongeluk van de AM bedrukt toch de stemming :cry: .

23 jun 2013 12:24

Ik kijk ook. Porsche doet het extreem goed met die nieuwe RSR. Audi gaat wel weer winnen denk ik maar niet zonder slag of stoot, Toyota zit ze op de hielen. Goed zo :D En volgend jaar....tatatataaaaaaaaaa ik heb er zin in :popcorn:

23 jun 2013 13:01

Porsche doet het goed :cheers:

23 jun 2013 13:09

Hoe zit dat nu met die blauwe en groen knipperlichten achter de vooruit in sommige klasse. de ene klasse heeft dat wel de ander niet. Hoe komt dat?

23 jun 2013 16:29

Dat zijn herkenningslichten om de wagens 's-nachts uit elkaar te kunnen houden. Staat los van de klasse.
Winst in zowel de pro- als de am-klasse! Top! :cheers:

23 jun 2013 16:38

heb vandaag ziek in bed gelegen, daardoor wel van vannacht 3 uur zo'n beetje alles gezien (af en toe in slaap gevallen).

Volgend jaar Porsche weer in het hoofdprogramma?

23 jun 2013 20:02

Volgend jaar een porsche lmp1 :cheers:

Dit jaar was de porsche gt pro nog gebaseerd op een 991 c4, volgend jaar op de 991 gt3 :cheers:

Leuke race, lekker veel actie door het weer. Ontzettend spijtig van het overlijden van de am bestuurder.

23 jun 2013 21:27

Porsche eindelijk weer terug waar ze horen ' de lmp1 klasse van le mans'
het is alweer te lang geleden ( 1998) dat de gt1 de koningsklasse wist te winnen namens Porsche
ben erg benieuwd waarmee ze komen ( of dat veel zou afwijken van de test auto en of er nog iets vooruitstrevends in gebouwd zit)
kan nu al niet wachten.. ( en hem winnen in 2014, als 1 merk het kan moet Porsche het zijn !)

23 jun 2013 21:59

zat wel een leuke korte special over Porsche in de uitzending vandaag. :thumleft:

23 jun 2013 22:03

Inhaalmanoeuvre van Toyota bij de Audi tijdens de laatste rondes was wel mooi om te zien.

@Horn Beterschap :wink:

23 jun 2013 22:37

Porsche heeft het fantastisch gedaan: met een nieuwe auto de (klasse-)winst behalen op Le Mans is een geweldige prestatie! En dat op de 50e verjaardag van de 911!
:cheers:
Natuurlijk is het leuk dat Porsche volgend jaar weer meedoet voor de overall-winst, maar ik heb een zwak voor de GT's t.o.v. de moderne LMP1 "ruimteschepen".

24 jun 2013 21:48

Dit jaar voor de 4e keer aanwezig geweest op het circuit. Is niet te beschrijven, verslavend. Volgend jaar weer :D

24 jun 2013 22:01

Rad911 schreef:Dit jaar voor de 4e keer aanwezig geweest op het circuit. Is niet te beschrijven, verslavend. Volgend jaar weer :D

Kan je "iets" vertellen over hoe je daar heen gegaan bent (eigen auto :drive: , georganiseerde reis, anders)?
En 's nachts: tentje of doorfeesten?
De dagen voorafgaand schijnen ook erg leuk te zijn.
Misschien volgend jaar iets om met het PF te gaan? :cheers:
Plaats een reactie