Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Autostoeltje 996

28 jun 2013 10:46

Ik ben al een tijd aan het zoeken geweest naar een passend autostoeltje, zodat mijn 2 jarige dochter ook mee kan genieten van mijn 4S :drive: .......maar dat valt niet mee :bang:
Een oud porsche stoeltje( of Römer Kids) vind ik geen alternatief, want de stoeltjes zijn vaak al 10 jaar of ouder, dus gisteravond naar de Prenatal om te gaan passen. In mijn achterhoofd had in nog het Chicco kinderstoeltje wat een ander forum lid heeft aangeschaft. Maar toen ik het stoeltje gisteravond zag :shock: .mmmm deze gaat dus niet passen.

Toen ik de moed een beetje opgegeven had liep ik langs een goedkoper eigen merk stoeltje van Prenatal, geen kantelfunctie, smalle onderkant :D . Dus naar snel naar buiten en passen en het past eigenlijk bijna perfect! Vanavond ff een rondje knallen en kijken hoeveel G mijn dochter in dit stoeltje aankan :cheers: :cheers: :cheers:
Ik zal even uitzoeken hoe ik een foto plaats, wellicht een optie voor degene die nog een oplossing zoeken.

Re: Autostoeltje 996

28 jun 2013 17:09

Ik ben benieuwd naar de foto. Buiten het feit dat de romer stoeltjes oud zijn, zijn ze vaak ook behoorlijk aan de prijs. Er stond er 1 bij luna en knauf voor 350 euri.........

28 jun 2013 19:21

Tsja, als het me nu eens lukte om een foto te posten.... :| :cry:
Ik stuur je een pb

28 jun 2013 19:33

Afbeelding

28 jun 2013 20:15

Jammer dat het mijn stoeltje niet is geworden :cry:

Desalniettemin, wel goed opgelost

28 jun 2013 20:37

Ik had je stoeltje best willen hebben, maar nu staat ie weer even in de picture :D
Thanks moderator :res:

28 jun 2013 20:38

Ziet er goed en smal genoeg uit.

Is dit niet hetzelfde model als de zogenaamde Nania Racer? De Nania had ik geprobeerd omdat deze echt verreweg de meest smalle was. Echter stond deze schuin achterin de 996 tegen de daklijn aan.

Wat is de prijs van deze?

02 jul 2013 16:54

De nania is het niet en deze past ook niet perfect, maar ja, ik pas ook niet meer perfect in mijn auto als de kinderen achterin zitten. :wink:
Het stoeltje raakt ook de daklijn van de auto, maar dit is niet storend. Ik heb voor dit stoeltje €85,- betaald. Scheelt weer minimaal een tank benzine ten opzichte van veel andere stoeltjes.

Succes!
Plaats een reactie