Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Velgen van P.A. Service in Rotterdam

22 jul 2013 20:54

Het is misschien wat vroeg..........maar ik ben al op zoek naar een leuk setje wintervelgen voor mijn 997S.....:) ik had al wel bedacht dat FUCHS misschien een beetje zonde is met al het pekel wat ze tegenwoordig strooien....nu heb ik een leuke set velgen gezien voor me winterbanden bij P.A. Service (in Rotterdam).

http://www.paservice.nl/velgen-configur ... =101007158

Heeft iemand ervaring met deze zaak en de kwaliteit en duurzaamheid van hun producten?

Thanks,

met zonnige groet! :cheers:

Re: Velgen van P.A. Service in Rotterdam

22 jul 2013 21:24

Gezien de prijs van deze set zijn het hoogst waarschijnlijk dezelfde (imitatie) velgen waar medeforummer Cloaca in afwachting van is. Ik zou eerst zijn ervaringen met deze velgen even afwachten. Het is tenslotte toch nog mooi weer... :sunny:

22 jul 2013 21:36

kun ff doorlezen viewtopic.php?f=5&t=38078 :salut:

22 jul 2013 22:43

Deze velgen kosten per 4 net zoveel als één Fuchs in 19 inch :shock:

23 jul 2013 8:14

Ja dat is idd veel.. grote vraag blijft ten aanzien van de kwaliteit. Als die goed (genoeg) blijkt, kan ik me zo'n setje voor de winter ook wel voorstellen...

23 jul 2013 10:07

Wel even juiste ET waarde checken.

23 jul 2013 10:18

Sanjeev schreef:Heeft iemand ervaring met deze zaak en de kwaliteit en duurzaamheid van hun producten?

Nee - geen ervaring met die zaak - en ook niet met hun producten ..

Maar € 877,25 voor 4 velgen incl. 21% BTW is MI wel erg weinig voor een product dat ik aan een sportwagen zou durven schroeven :idea:

Ik vermoed dat de kwaliteit hetzelfde of nog minder is dan die van immitatie fuchsen (uit het verleden) .... en zou daar niet graag proefondervindelijk achter (willen) komen ...

Afbeelding

23 jul 2013 10:31

:shock:

Maar waarom geen Fuchsen voor de zomer, en je oude velgen voor winterbanden?

23 jul 2013 16:22

ja daar heb ik ook over lopen nadenken..... maar me zomervelgen zijn 20 inch..... is dat niet wat te groot om als wintervelg te gebruiken? of zijn er meerdere mensen die als wintervelgen 20inch gebruiken?

23 jul 2013 17:22

Vind 19 inch al aan de maat.
Plaats een reactie