Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Beveiligingscodes P gehackt?

29 jul 2013 12:46

Toch een wat verontrustend bericht http://www.telegraaf.nl/binnenland/21769604/__NL_se_vinding_geblokkeerd__.html :scratch:

Re: Beveiligingscodes P gehackt?

29 jul 2013 12:51

ik vraag me af hoe nieuw dat is. Heb ooit op de bbc een programma gezien waarin autodieven lieten zien hoe ze in een parkeergarage met een apparaatje alle frequenties van cdv's doorliepen en uitzonden. Zo zag je ineens van diverse auto's de knipperlichten flikkeren en het slot openspringen... :shock:

Heb met mijn golf cabrio ooit met de afstandsbediening mijn auto (op de kade terwijl ik al op de zeilboot zat) op slot willen doen. Dat ging prima alleen ging de auto de drie plaatsen verderop stond ineens van het slot af.... :roll:

29 jul 2013 13:06

horn schreef:ik vraag me af hoe nieuw dat is.

Geplande wetenschappelijke publicatie in augustus was blijkbaar verontrustend genoeg voor een rechter om publicatieverbod op te leggen.... :shock:

29 jul 2013 13:47

En waarom moeten ze dat nu weer per se willen publiceren met de exacte codes er bij?
Moet zijn dat ze heel weinig onderzoeksgegevens hebben waardoor het artikel opeens heel erg onwetenschappelijk overkomt zonder de exacte codes? :scratch:

Gelukkig zijn er nog goeie rechters.
Plaats een reactie