Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Einde hobby (of toch niet ?)

23 sep 2013 9:01

Na een periode van 8 jaar is er een einde gekomen aan mijn Porsche hobby. Afgelopen zaterdag verliet mijn prachtige 964 mijn garage voor het laatst.
Ja, ik had er goed over nagedacht maar op het moment dat het zover was zag ik niet aankomen hoe het me zou raken als de auto er niet meer zou zijn.
Hoeveel uren heb ik niet gespendeerd aan die auto. Het onderhoud, poetsen, een garage ervoor verbouwt. Ik heb er niet direct spijt van maar mis de auto
wel als ik zo naar die lege plek in de garage kijk. Stom he ?

Maar goed, toen ik m'n eerste kever verkocht heb ik er ook altijd spijt van gehad en me vastgehouden aan het idee dat er wel weer eens een andere
zou gaan komen. En die is er ook gekomen. Ik sluit het niet uit dat ik weer eens op zoek ga naar een 911.

Rijden kwam er gewoon te weinig van en wilde hierom niet teveel meer investeren in de auto. Daarnaast zijn wat andere dingen die ik wil gaan doen.
Ik neem afscheid van een geweldige auto maar kan terugkijken op een geweldige periode.

Re: Einde hobby (of toch niet ?)

23 sep 2013 9:10

Snik :cry:
Maar je blijft wel op het forum, toch? 8)

23 sep 2013 9:32

Gecondoleerd :!:

Na aanschaf van m'n eerste 911 zo'n 12 jaar geleden, nooit langer dan 1 maand zonder gezeten ... :wink:

23 sep 2013 9:46

Olaf schreef:Gecondoleerd :!:

Na aanschaf van m'n eerste 911 zo'n 12 jaar geleden, nooit langer dan 1 maand zonder gezeten ... :wink:

+1

23 sep 2013 11:00

Mooie terugblik

Na verkoop van mijn 911 inmiddels al weer 2 maanden verder. Ik mis 'm helemaal niet :wink:

23 sep 2013 11:10

Kan er zelf meest makkelijk afscheid van nemen mits de prijs correct is :idea:
Bezit de auto's vaak een lange periode en zorg dat ze er tip top bij staan :wink:
Maar zonder 911 zou ik niet kunnen en ben hem nu aan het schoonmaken met mijn trouwe 4 voeter naast me, ook komt Poekie de kat even langs om het e.e.a. te snuffelen.
Dit is voor mij een heerlijke ontspanning en geniet eigenlijk net zoveel als het berijden van de auto :lol:

23 sep 2013 11:40

Sterkte :wink:

Reed net zelf op met een Lotus Elise, waar ik nog geen twee weken geleden afscheid van heb genomen. Ik keek nog vriendelijk, maar het stel in de Lotus gunde mij geen blik waardig :roll: Toen heb ik ze maar volledig zoek gereden... :twisted:

23 sep 2013 11:53

molen934 schreef:Kan er zelf meest makkelijk afscheid van nemen mits de prijs correct is :idea:
Bezit de auto's vaak een lange periode en zorg dat ze er tip top bij staan :wink:
Maar zonder 911 zou ik niet kunnen en ben hem nu aan het schoonmaken met mijn trouwe 4 voeter naast me, ook komt Poekie de kat even langs om het e.e.a. te snuffelen.
Dit is voor mij een heerlijke ontspanning en geniet eigenlijk net zoveel als het berijden van de auto :lol:

Wrijf 't er nog maar ff in Hans !

23 sep 2013 13:26

Ja hallo, was ik net een beetje bijgekomen ;-)
Kreeg zaterdag nog een SMS van nieuwe eigenaar; "Ben net thuis, hij rijdt top !". Mmhmh, wat heb ik gedaan ???!?!?!

23 sep 2013 13:37

porscheware schreef: Mmhmh, wat heb ik gedaan ???!?!?!

Beter spijt van dingen die je gedaan hebt - dan van dingen die je had willen doen en niet gedaan hebt :wink:

Mocht het toch erg zwaar vallen: Ik heb om de hoek nog een mooie donkerblauwe 964 te koop staan ;)

23 sep 2013 13:48

Maar wie wil er nu een blauw interieur, ik zou voor een zwarte gaan :mrgreen:

23 sep 2013 14:06

Kijk jij om je heen, naar het interieur, tijdens het rijden, Steef :?: :lol:

't is overigens erg DUNKEL-BLAU :wink:

23 sep 2013 14:07

Deze van Stefan was wel heel mooi..... :pale:

23 sep 2013 14:30

Inderdaad een slikmomentje... maar je kan er altijd weer 1 aanschaffen moet je maar denken. Succes :thumleft:

23 sep 2013 16:20

ach je kan altijd nog een stukje (mee) tuffen met de Ferrari van je buurman... :)

23 sep 2013 18:27

Spijt is een nutteloze emotie.........hoewel..... een 964 zwart/zwart? had je niet moeten doen!

23 sep 2013 18:57

Hans Luna schreef:ach je kan altijd nog een stukje (mee) tuffen met de Ferrari van je buurman... :)

Ja haha, die rijd er net zo vaak in als ik. Kunnen we 'm samen aanduwen.

23 sep 2013 21:06

Ach, je houd er vrienden aan over :wink:

En nu op zoek naar de nieuwe hobbyauto!

23 sep 2013 21:50

Uiteraard, de vrienden blijven en de volgende hobbyauto komt er binnenkort aan.

Zo komt ie in de garage aan de muur te hangen:

Afbeelding

23 sep 2013 22:06

Ik bezit al 20+ jr een P.
Moet er niet aandenken zonder.
Heb 12 jr geleden financieel in lastig weer gezeten. Echter weg doen en geen Porsche hebben was geen optie. schorsen en stallen bij een vriend was wat reste.
Dit was de tijd dat ik de Lidl en de Aldi leerde kennen en dat ik mager was van het fietsen :lol:
En mijn zedenleer...................ik heb er geen seconde spijt van :D :lol: :D en wens nog lang Porsche te rijden.

24 sep 2013 0:43

Heb je je (ex) 964 niet op schaal laten maken? Ook niet alles, maar het helpt wel :?

24 sep 2013 11:42

Sterkte in deze donkere dagen kerel! :pale: :res:

Léon

24 sep 2013 12:20

Goede keuze, nu wordt er weer lekker mee gereden ( mag ik hopen ) en jij kan heerlijk met de voorbereiding van de volgende aanschaf beginnen, is toch ook dikke pret.
Wellicht denk je ooit aan Phil Collins : you don't know what you've got untill you loose it.
Je leeft nu en auto's zijn om in te rijden. lukt dat niet dan overweeg je hem om weg te doen.
Heb zelf een snoek waarin ik veel te weinig rijd, zonde. Te mooi om mee naar mijn werk te rijden en vooral daar te parkeren. Als ik er niet emotioneel mee vergroeid was, zou ik hem wellicht verkopen en een dagelijks bruikbaar exemplaar gaan rijden , is echter van mijn vader geweest en gaat daarom dus nooit weg.
Foto ophangen en genieten :salut:

27 sep 2013 20:02

porscheware schreef:
Rijden kwam er gewoon te weinig van

Dus niet zeuren . :salut:

27 sep 2013 20:14

porscheware schreef:Ik neem afscheid van een geweldige auto maar kan terugkijken op een geweldige periode.

Het leven zonder Porsche is prima. Met Porsche overigens ook. Maar ben er zelf niks ongelukkiger van geworden... Succes
Plaats een reactie