26 okt 2013 12:23
26 okt 2013 12:32
26 okt 2013 12:41
eri schreef:Waarom is een 964 RS Amerika zoveel goedkoper dan een Europese?
26 okt 2013 12:47
26 okt 2013 13:04
26 okt 2013 13:56
26 okt 2013 14:05
26 okt 2013 14:08
eri schreef:Wat zou nu de waarde zijn van zo een RS Amerika?
26 okt 2013 17:24
26 okt 2013 17:49
26 okt 2013 17:57
26 okt 2013 18:38
26 okt 2013 18:41
26 okt 2013 20:15
26 okt 2013 20:19
2000 gtv schreef:Wel jammer van die stomme vleugel op zo'n ding.
27 okt 2013 2:09
Maarten schreef:@knauf: een 73 rs touring meer waard dan een lightweight want zeldzamer? No way... Ben niet thuis dus kan het niet opzoeken maar een m471 is echt veel zeldzamer dan een m472!
27 okt 2013 10:12
27 okt 2013 12:21
steef schreef:2000 gtv schreef:Wel jammer van die stomme vleugel op zo'n ding.
Ik wou net zeggen: maar wel een mooie vleugel.....
27 okt 2013 21:04
27 okt 2013 21:13
27 okt 2013 21:28
boxi schreef:Ik heb een aantal jaren geleden in PW een stuk gelezen over de RS America. Het ding is gemaakt als een budget uitvoering van de normale 964. Volgens het artikel is er geen enkele referentie met een 964 RS. Het ding heeft dan ook helemaal niks met Ren Sport te maken, of net zoveel als een gewone 964 (niets dus). Deze nepper is ook niet bedoeld als sportversie, club sport versie etc. De RS naam is in dit geval misbruikt. Niet in deze val trappen, zonde van je geld, het is geen RS of competitie versie!
Groeten,
Boxi
27 okt 2013 21:55
28 okt 2013 0:12
28 okt 2013 0:30
28 okt 2013 8:33