Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Stoel bekleding 911 F model

03 nov 2013 15:04

Heeft iemand ervaring met losse bekleding / stoelhoezen van onderstaande link
Of heeft iemand een tip wat ik het beste kan doen al ik ze opnieuw wil laten bekleden
http://www.rosepassion.com/nl/cat/porsc ... nks/P98226

Re: Stoel bekleding 911 F model

03 nov 2013 15:11

piewie schreef:Of heeft iemand een tip wat ik het beste kan doen al ik ze opnieuw wil laten bekleden

Als de bekleding aan vervanging toe is - zal het schuimrubber aan de binnenzijde ook wel de beste tijd hebben gehad :idea:

Tel het bedrag van die twee hoezen (die mss niet helemaal goed passen) en de ergenis die je er eventueel van hebt bij elkaar op ... en je komt waarschijnlijk tot de volgende conclusie:

Even contact op nemen met RoVaKo of andere autobekleder die thuis is in Porsche :wink:

03 nov 2013 15:35

Het schuim is nog in perfecte staat . Er zitten namelijk verschillende sigarette brand gaatjes in
Vandaar mijn vraag of iemand ervaring had met idd pasvorm en of kwaliteit van dit alternatief
Zal je tip in overweging nemen olaf

03 nov 2013 15:44

piewie schreef: idd pasvorm en of kwaliteit van dit alternatief

Kwaliteit zal wel goed zijn - maar pasvorm :? Toendertijd werd het allemaal nog met de hand gemaakt - geloof niet dat de pasvorm van alle 911 stoelen uit die tijd gelijk is :idea:

Ik weet van RoVaKo dat ze de originele bekleding gebruiken als mal voor de nieuwe - of zelf mallen maken :wink:

06 nov 2013 19:23

Misschien nog iemand ervaring met deze bekleding

10 nov 2013 20:12

Ik heb twee stoelen laten bekleden door Km-lederdisign ( http://www.km-lederdesign.de). Een duitse bekleder. Hij bekleed het type stoel dat je wil en daarna neemt hij de oude stoelen in.
Kost in de duurste dikke ledersoort 850 euro.
Soelen zijn als nieuw nu ook weer netjes opgevulde exemplaren.
Rij er nu een jaar mee rond blijven perfect.
Misschien heb je er wat aan. ik hoor het wel. succes mattijs
Plaats een reactie