Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
11 dec 2013 23:55
Een goederentrein in het Amsterdamse Westelijke Havengebied is vanavond in botsing gekomen met een Porsche Carrera.
De bestuurder van de Porsche Carrera zou volgens een ooggetuige de goederentrein door de dichte mist over het hoofd gezien hebben. Hij is met zijn Porsche onder de goederentrein geschoven en raakte daarbij lichtgewond.
De man is ter plaatse door ambulancepersoneel nagekeken, maar hoefde niet mee naar het ziekenhuis.
http://www.rtvnh.nl/nieuws/129059/Goede ... avengebied
11 dec 2013 23:58
Listig stukje daar. Helaas een 964 minder.
11 dec 2013 23:58
Vent heeft mazzel gehad....
11 dec 2013 23:59
poeh, had volgens mij veel erger kunnen aflopen.
12 dec 2013 0:04
sjonde man
.
12 dec 2013 0:08
Kom daar dagelijks 2 maal langs en denk elke keer je zou toch die trein niet zien,
Is zonder slagbomen en loopt eerst parralel en kruist dan de weg schuin.
12 dec 2013 0:12
Onbewaakte overwegen zijn toch ook niet meer van deze tijd hè. Heb het zo ook een keer bijna meegemaakt in de haven van Antwerpen toen we van de Metropolis afkwamen. Steekt daar ineens een trein over zonder enige verlichting of waarschuwingslampen. Zie hier trouwens wel een stoplicht op de foto.
12 dec 2013 0:18
Hij is anders wel straal langs die paal gereden met licht en geluidsignalering....
12 dec 2013 0:20
Gelukkig geen zwaar letsel, zonde van de 964...
12 dec 2013 0:45
Bestuurder heeft idd een engeltje op de bijrijdersstoel gehad
, zonde van de 964
.
12 dec 2013 0:46
Dat is nog goed afgelopen als ik dat verhaal zo lees. In ieder geval voor de bestuurder....
12 dec 2013 0:54
benieuwd of ie einde oefening is, de porker dan.
12 dec 2013 1:10
Economisch misschien wel, maar technisch niet
17 dec 2013 20:42
rob964.c4 schreef:Kom daar dagelijks 2 maal langs en denk elke keer je zou toch die trein niet zien,
Is zonder slagbomen en loopt eerst parralel en kruist dan de weg schuin.
Dat hoor of lees je vaker. 'Weg is daar behoorlijk onoverzichtelijk, lijnmarkering ontbreekt, bochtig traject, boom staat op een ongelukkige plaats of inderdaad spoorwegovergang zonder signalering. In 8 v d 10 situaties krijgt dan de wegbeheerder de schuld en de bestuurder wordt dan als slachtoffer opgevoerd v d situatie. Allemaal situaties die niet te vertrouwen zijn en zouden moeten leiden tot vertraging en extra oplettendheid inderdaad. In Belgie heeft men dat goed begrepen. Men laat de weg de weg en men plaatst tig borden en lichtsignalen die de bestuurder op het gevaar moeten wijzen. Kwestie v d verantwoordelijkheid liggen waar ie hoort.
17 dec 2013 20:46
Aircooler schreef:In Belgie heeft men dat goed begrepen. Men laat de weg de weg en men plaatst tig borden en lichtsignalen die de bestuurder op het gevaar moeten wijzen. Kwestie v d verantwoordelijkheid liggen waar ie hoort.
Behalve in het havengebied in Antwerpen.
17 dec 2013 20:56
Aircooler schreef:rob964.c4 schreef:Kom daar dagelijks 2 maal langs en denk elke keer je zou toch die trein niet zien,
Is zonder slagbomen en loopt eerst parralel en kruist dan de weg schuin.
Dat hoor of lees je vaker. 'Weg is daar behoorlijk onoverzichtelijk, lijnmarkering ontbreekt, bochtig traject, boom staat op een ongelukkige plaats of inderdaad spoorwegovergang zonder signalering. In 8 v d 10 situaties krijgt dan de wegbeheerder de schuld en de bestuurder wordt dan als slachtoffer opgevoerd v d situatie. Allemaal situaties die niet te vertrouwen zijn en zouden moeten leiden tot vertraging en extra oplettendheid inderdaad. In Belgie heeft men dat goed begrepen. Men laat de weg de weg en men plaatst tig borden en lichtsignalen die de bestuurder op het gevaar moeten wijzen. Kwestie v d verantwoordelijkheid liggen waar ie hoort.
Een deel van de schuld/verantwoordelijkheid zal best bij de bestuurder liggen. Maar wil je de 'juiste' schuldige aanwijzen, of wil je ongelukken voorkomen? Dan moet je zorgen voor een verkeerssituatie waarin ook bestuurders die een keer gestrest/moe/afgeleid zijn niet meteen het gevaar van een ongeluk lopen.
In veel gevallen is het maatschappelijk kostenefficient om voor veilige verkeerssituaties te zorgen in plaats van achteraf over de schuldvraag te bakkeleien, onder het mom 'voorkomen is beter dan genezen'.
17 dec 2013 21:05
WillemB schreef:Bestuurder heeft idd een engeltje op de bijrijdersstoel gehad
, zonde van de 964
.
Mijn engeltje was het niet...
17 dec 2013 21:42
altijd zonde van zo'n auto .
sterkte met de afhandeling
18 dec 2013 22:11
Foute opmerking, maar mooie gelegenheid om m na uitdeuken over te spuiten in een knappe kleur
18 dec 2013 22:22
Dit was een mooie kleur, maar je moet er van houden, net als zwart, wit, rood, groen, geel, enz.
Deze auto niet bekend? Heb voor mijn zwarte deze uitvoering bekeken bij ABCautos te Wormerveer (C4), mogelijk dezelfde? Was een knappe kar.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.