Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

bang voor stukken of plof, koop dan geen porsche

19 dec 2013 18:55

Ja het is spijtig dat de eerste watergekoelde Porsches problemen hadden (maar blijft maximum 5% volgens grote franse porsche blad flat 6, en zou dan ook nog deels komen door het nieuwe koperspubliek die motor onvoldoende warm draaien vooraleer hoog in de toeren te gaan). Maar soit ben je bang voor te hoge kosten koop dan geen Porsche, hoef je ook niet komen te klagen indien het toch mis loopt. Je kan ook een luchtgekoelde kopen maar begin dan niet af te geven op de watergekoelde Porschekopers. Dacht vroeger ook dat luchtgekoeld alles was totdat ik een 997 4s kocht met sportuitlaat (amaai wat een machine). Waardevermindering nog zoiets, kan je hier niet tegen ook niet kopen, en luchtgekoelde fans moeten hier ook niet op blijven afgeven, de kopers van deze auto's doen dit ook omdat ze deze auto mooi, snel vinden. Tenzij het is omdat ze de oude 996-jes lekker goedkoop vinden dan begin van mijn pleidooi opnieuw lezen.................

Re: bang voor stukken of plof, koop dan geen porsche

19 dec 2013 18:58

Je hebt je hart in ieder geval lekker gelucht :res:

19 dec 2013 19:10

gut wat een reclame voor een voorheen degelijk duits merk.

19 dec 2013 19:19

Ik heb gisteren in een watergekoelde 997 turbo gereden.....tjeemig wat een fantastische auto. Maar ik zou hem niet willen ruilen met mijn 3.2tje......omdat anders mijn huwelijk dan gaat gevoelige IMS Lager....de huidige kon er ook maar net mee door.... :mrgreen:

19 dec 2013 19:21

We gaan toch niet weer beginnen hé :cry:
Beetje meer Kerstgedachte, lief zijn voor elkaar :wink:

19 dec 2013 19:50

Kijk, eindelijk iemand met een duidelijk verhaal! :thumleft: :mrgreen:

19 dec 2013 19:53

TS is kennelijk in een sombere bui. Is er een aanleiding voor dit verhaal? Plagen tussen luchtkoeler- en waterkoelerbezitters komt vaker voor op dit forum. Maar hier is iemand echt boos, geirriteerd. Ja, en dat vlak voor kerstmis :?

19 dec 2013 19:59

en als je hem al had en later bang geworden bent ? :D

19 dec 2013 20:00

Dial_888 schreef:......omdat anders mijn huwelijk dan gaat gevoelige IMS Lager....

Gewoon je vrouw naar Resto brengen... :twisted: :^:

19 dec 2013 20:02

Of ze harder laten werken zodat er een potje komt om de plof te kunnen financieren.

19 dec 2013 21:21

Dial_888 schreef:Ik heb gisteren in een watergekoelde 997 turbo gereden.....tjeemig wat een fantastische auto. Maar ik zou hem niet willen ruilen met mijn 3.2tje......omdat anders mijn huwelijk dan gaat gevoelige IMS Lager....de huidige kon er ook maar net mee door.... :mrgreen:

kun je nagaan hoe het met mijn 2e ging zonder de 1e te verkopen, denk dat ik maar eens op zoek ga naar een boomhut. :mrgreen:

19 dec 2013 22:01

Taxi Hans schreef:kun je nagaan hoe het met mijn 2e ging zonder de 1e te verkopen,

Heb je het hier nu over je vrouw?

:mrgreen:

19 dec 2013 22:54

2e boomhut?? :lol:

19 dec 2013 23:07

Dat LUCHT op. Dat voel ik aan mijn WATER... :mrgreen:

20 dec 2013 10:11

:mrgreen: :mrgreen:

22 dec 2013 15:09

993turbopeter schreef:soit

:?:

22 dec 2013 15:29

ben toch Porsche loos sins gisteren ..........
plof verhaal doet me nu echt niets meer

22 dec 2013 16:18

William k schreef:ben toch Porsche loos sins gisteren ..........

?????

22 dec 2013 16:51

Ik zie het doel van dit onsamenhangende verhaal niet? Waarom wordt dit geschreven?

22 dec 2013 17:08

Ik ben bang dat hij eerst de twee turbo's van zijn 993 Turbo heeft vervangen. De 993 daarna heeft ingeruild op een 997 4S en dat die vroegtijdig toe aan een revisie is............Geintje. Deels begrijp ik de TS wel, er wordt zoveel paniek gezaaid in de Porschewereld, af en toe baal ik daar ook wel eens van!

22 dec 2013 18:19

5% van de 3.4 motoren die gevoelige IMS Lager vind ik niet echt onder het noemertje 'paniek zaaien' vallen. Dat is zelfs een serieus probleem.

22 dec 2013 18:26

Ach, als het ergste probleem in je leven een gevoelige IMS Lager motor van je Porsche is.... :roll:

22 dec 2013 20:18

Wel Porsches kopen en 10-duizenden afschrijven, maar wakker liggen van <5%... :roll:

22 dec 2013 21:55

Hmm, dus als ik het verhaal goed begrijp, dan kan je beter geen 996 of 997 op de plof kopen. :mrgreen: :wink:

22 dec 2013 23:17

Een scharrelkip is ook niet alles :)
Plaats een reactie