Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Porsche speelt architect

20 dec 2013 20:21

Voor mensen wiens auto even belangrijk is als hun woning, wordt in Miami een speciaal appartementencomplex ontwikkeld. De zogenoemde ‘Design Tower Miami’ aan het Sunny Isles Beach telt 132 appartementen, waarin bewoners hun auto naast de woonkamer kunnen parkeren, dankzij drie speciaal ontworpen liften. Dit is de eerste stap van het automerk op het terrein van de bouw.

http://www.youtube.com/watch?v=_3x26AhW-qE&sns=em

Re: Porsche speelt architect

20 dec 2013 20:48

Prachtig. Mooie gemaakte 3D animatie. Doet mij wel een beetje denken aan de diehard Harley fan die z'n bike maar op een plaats wil stallen: de huiskamer.

20 dec 2013 21:51

Beter goed gejat als slecht bedacht....

20 dec 2013 21:54

Nu ben ik wel autogek maar m'n auto in de huiskamer.. nee dankje. Zou overigens wel een mooie garage bouwen, als ik zou zwemmen in het geld.

Afbeelding

21 dec 2013 16:16

Tja.. als je dan toch uit verveling niet meer weet wat te doen met je centen..

22 dec 2013 15:05

Toch geen vervelend appartement.... 8)

22 dec 2013 23:51

Als t parkeren werkelijk zo lang duurt als in t filmpje denk ik toch dat t snel gaat vervelen en je m gewoon in de kelder laat staan. Je mag wel 10 minuten vroeger opstaan

23 dec 2013 9:04

En als je meer auto's wilt neerzetten, ontkom je er niet aan om ze in je huis te verplaatsen. Lekker die benzinedampen in je x-miljoen stulpje. Idee :thumleft: , uitvoering :scratch:

23 dec 2013 23:21

als ik het geld had dan had ik ook tijd genoeg dus geen probleem dat het wat langer duurt. Daarbij, als ik zoveel geld had en geen geduld dan kan ik wel iemand betalen die dat voor me doet :mrgreen:

als ik het geld had zou ik zeker zo'n appartement kopen, vind het echt geweldig! zoals jullie wrs weten bestaat er ook een Porsche Design keuken (Poggenpohl) en die zal er zeker ook in staan neem ik aan, kon het op de video niet zo snel herkennen als een P-design keuken

helemaal geweldig zo'n Porsche-appartement! :cheers:
Plaats een reactie